مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت:‌ چگونه است که یک بازیکن تراکتورسازی اجازه بازی در تیم دیگر را ندارد، اما فرید کریمی این اجازه را پیدا می‌کند.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکایت سیاه‌جامگان از حضور فرید کریمی بهزادی در تیم صبا اظهار داشت:‌ ما شکایت خود را اعلام کرده‌ایم به هر حال سیاست یک بام و دو هوا نمی‌تواند وجود داشته باشد. چگونه است که سامان نریمان‌جهان نمی‌تواند از تراکتورسازی جدا شود اما فرید کریمی برای صبا بازی می‌کند؟

وی ادامه داد: فوتبال ما که از فوتبال دنیا جدا نیست در همه جا قانون اینگونه است که یک بازیکن در یک نیم‌فصل نمی‌تواند برای دو تیم بازی کند ما تا پایان این موضوع را رسیدگی می‌کنیم چرا که معتقدیم حقمان ضایع شده است.

مدیرعامل صبا شب گذشته در برنامه نود می‌گوید شهبازی در مورد همه مسائل صحبت می‌کند انگار همه چیز از پیش هماهنگ شده بود مگر آقای شهبازی وکیل مدافع باشگاه صبا است؟!

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان خاطر نشان کرد:‌ما به هر دری می‌زنیم تا حقمان را باز پیش گیریم اگر سازمان لیگ فدراسیون و مسئولان داخلی به فریاد ما نرسند از طریق مراجع دیگر پیگیر خواهیم بود کاری نداریم که چه کسی اشتباه کرده است هر کسی دچار اشتباه می‌شود باید تاوانش را پس بدهد ما که نباید تاوان اشتباه دیگران را پس بدهیم.

عباسی تأکید کرد: فرید کریمی در دیدار مقابل ما بازیکن تأثیرگذاری بود و روی هر دو گل نیز نقش داشت منتظر هستیم تا نظر سازمان لیگ را در اینباره ببینیم باید یک بار برای همیشه با اشتباه صورت گرفته برخورد شود. چه معنایی دارد که مسائل سربازی را وسط می‌کشند. این موارد اصلا برای من قابل هضم نیست. پیگیر مسئله هستیم تا هر چه زودتر مسئله رسیدگی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.