مهاجم لهستانی بایرن مونیخ می‌گوید نسبت به مهاجم گابونی دورتموند، فشار کمتری برای گلزنی روی اوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی در فصل جاری رقابت‌های بوندس‌لیگا با به ثمر رساندن ۱۴ گل بهترین گلزن بایرن مونیخ در این مسابقات بوده است، ولی او در جدول گلزنان با پی‌یر امریک اوبامیانگ، هم‌تیمی پیشین خود که در صدر است، سه گل اختلاف دارد.

لواندوفسکی پس از دریافت چهار گواهینامه‌ خود از سوی «رکوردهای جهانی گینس» برای ثبت چهار رکورد مختلف به خاطر آن پنج گلی که به ولفسبورگ زد، با هشدار به بهترین گلزن حال حاضر بوندس‌لیگا گفت: اوبامیانگ با ۱۷ گل در حال حاضر در صدر جدول گلزنان است، ولی گاهی اوقات در یک بازی همه چیز می‌تواند، تغییر کند.

مهاجم لهستانی باواریایی‌ها در دیدار این تیم مقابل ولفسبورگ در هفته ششم بوندس‌لیگا پس از ورودش به میدان در ابتدای نیمه دوم به جای تیاگو آلکانتارا، پنج گل در ۹ دقیقه زد و چند رکورد جالب را به نام خود ثبت کرد. از جمله رکوردهای وی می‌توان به سریع‌ترین هت‌تریک یک بازیکن جانشین در تاریخ بوندس‌لیگا، کمترین فاصله زمانی بین زدن پنج گل در یک بازی از سوی یک بازیکن در تاریخ این لیگ و تنها بازیکن تاریخ سطح اول باشگاهی آلمان که به عنوان یار تعویضی در یک بازی پنج گل زده است، اشاره کرد.

وی افزود: در بایرن مونیخ ما بازیکنان هجومی زیادی داریم که می‌توانند گلزنی کنند، از این رو فشار زیادی روی من برای گلزنی نیست. در حال حاضر خیلی زود است که بگوییم چند گل برای آقای گل شدن نیاز است. اختلاف ۱۴ و ۱۷ گل زیاد نیست و به نظرم برای کسب عنوان بهترین گلزن فصل حداقل باید دو برابر این مقدار گل زد.

مهاجم ۲۷ ساله سرخپوشان مونیخی همچنین با تمجید از هم‌تیمی‌ آلمانی‌اش که با ۱۳گل‌زده در رده سوم برترین گلزنان بوندس‌لیگای آلمان است، اظهار داشت: اگر من و مولر در کنار هم بازی کنیم، در زمین همکاری خیلی خوبی با هم داریم. بازی در کنار توماس را خیلی دوست دارم. زمانی که در کنار مولر بازی می‌کنم حتی چشم بسته هم می‌توانم به او پاس بدهم.

لواندوفسکی در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد من در مرکز خط حمله بایرن بازی کنم و پنج یا شش مدافع جلویم باشند، می‌دانم که توماس در جایی مناسب حضور خواهد داشت و می‌توانم به او پاس بدهم. اگر هم مولر صاحب توپ شود، من فضای بیشتری در زمین دارم، چون مدافعان به سمت او می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.