کاپیتان پیشین رئال مادرید از احتمال پیوستن خود به جمع ستارگان سرشناس فوتبال اروپا که دوران بازیگری‌شان را در آمریکا به پایان رساندند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایکر کاسیاس در ورود به فوتبال آمریکا را به روی خود نبست و اعتراف کرد بعید نیست در سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش به یکی از تیم‌های MLS بپیوندد.

کاسیاس که تابستان امسال به دوران طولانی مدت حضورش در رئال مادرید پایان داد و به پورتو پیوست، لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا را لیگی دانست که در سال‌های اخیر پیشرفت کرده است و بازی در آن وسوسه کننده است، هرچند تأکید کرد امید دارد که تا پایان قراردادش با پورتو در ورزشگاه دراگائو بماند.

کاسیاس در یک جلسه سؤال و جواب اینترنتی با هوادارانش در یکی از شبکه‌های اجتماعی، در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد کاپیتان تیم ملی اسپانیا راهی آمریکا شود، گفت: فوتبال آمریکا در این اواخر پیشرفت بسیاری داشته است و بازی‌هایش تماشایی شده‌اند. من در MLS بازی کنم؟ چرا که نه!

سنگربان اسپانیایی پورتو درباره وضعیتش در این تیم که بلافاصله پس از پیوستن به آن، به دروازه‌بان اولش تبدیل شد، اظهار داشت: من با پورتو قراردادی سه ساله دارم و می‌خواهم تا پایان این قرارداد بمانم. پورتو برای من چالش جدیدی است و امیدوارم بتوانم به انتظاراتی که در این باشگاه بزرگ وجود دارد، پاسخ دهم. تیم ما تیمی پر از مهره‌های فوق‌العاده است. هر روز که می‌گذرد من بیشتر عاشق شهر پورتو می‌شوم.

کاپیتان پیشین رئال مادرید در بازی اخیر تیمش برابر دیناموکیف که با باخت خانگی ۲ بر صفر نماینده پرتغال همراه بود، یک اشتباه فاحش انجام داد که منجر به باز شدن دروازه نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال شد.

کاسیاس با اشاره به آن اتفاق تأکید کرد: تمرکز بیش از اندازه مردم روی نکات منفی بازی و اشتباهات بازیکنان، کار نادرستی است اما اگر شما به کارهای مثبتی که بازیکنان انجام می‌دهند دقت کنید، می‌بینید که تعداد آنها از تعداد اشتباهات‌شان بیشتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.