سرمربی تیم فوتبال ناپولی از پیروزی خانگی تیمش برابر اینتر ابراز رضایت و در عین حال از رویکرد آنها به خاطر فشار نیاوردن بر حریف تا پایان بازی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی با تحمیل شکست ۲ بر یک به میهمان خود، اینتر به صدر جدول رده‌بندی سری A صعود کرد و برای اولین بار از قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها در سال ۱۹۹۰ به تنهایی در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا قرار گرفت.

مائوریسیو ساری، سرمربی ناپولی در پایان این بازی که اینتر در نیمه دوم آن ۱۰ نفره بود، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: خوشحالم که این هواداران را به خاطر صدرنشین شدن تیم‌شان بعد از سال‌ها، شادمان می‌بینم، اما از فردا ما دوباره باید کارمان را شروع کنیم. از این نظر که در مقطعی سخت از فصل خودمان را نباخته‌ایم، کارمان خوب بوده، اما مهم این است که این وضعیت ما را مغرور نکند. تا وقتی اینتر گل نزده بود ما بر بازی مسلط بودیم. به نظر من وقتی ۲ بر صفر پیش افتادیم بازیکنان بازی را تمام شده دانستند و تمرکزشان را از دست دادند. بازیکنان مرتکب اشتباهی شدند که معمولاً از آنها سر نمی‌زند.

ساری ادامه داد: بعد از دریافت گل، گیج شدیم و نظم‌ بازی‌مان از بین رفت. به نظر بعد از آن گل تیم‌مان مضطرب شد و خستگی بازی در لیگ اروپا هم کارمان را سخت‌تر کرد. ناپولی در حال تجربه کردن روزهایی فوق‌العاده است، اما کنترل این روند و حفظ آن کار بسیار سختی است. با تواضعی که در بازیکنانم سراغ دارم فکر می‌کنم که بتوانیم در وضعیتی که هستیم، بمانیم.

سرمربی آبی‌پوشان شهر ناپل، درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل از سری A تأکید کرد: فکر نمی‌کنم صحبت کردن درباره شانس قهرمانی‌مان در این مقطع از فصل درست باشد، چون هنوز ۷۲ امتیاز دیگر برای کسب کردن وجود دارد و ما تنها ۳۱ امتیاز داریم، امتیازاتی که حتی سقوط نکردمان به دسته پایین‌تر را هم تضمین نمی‌کند. به خاطر بردن یک بازی نمی‌توانیم فکر کنیم که بهترین تیم لیگ هستیم به خصوص که فیورنتینا و اینتر تیم‌هایی بوده‌اند که در سن‌پائولو بسیار خوب بازی کرده‌اند.

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر از دست داور به خاطر اخراج یوتو ناگاتومو به شدت عصبانی بود. ساری اما درباره صحنه‌ای که منجر به اخراج بازیکن ژاپنی اینتر شد، نظر دیگری داشت. او عنوان کرد: خطای اول ناگاتومو درست جلوی نیمکت تیم ما صورت گرفت و کاملاً مشخص بود، چون توپی در کار نبود. خطای دوم هم یک تکل بد روی پای آلن بود که داشت از او فاصله می‌گرفت.

سرمربی ناپولی در پایان از مهاجم آرژانتینی تیمش، گونسالو ایگواین که هر دو گل آبی‌پوشان را زد، تمجید کرد. ایگواین در تمامی هشت بازی خانگی قبلی ناپولی گلزنی کرده است. ساری درباره مهاجم پیشین رئال مادرید گفت: اگر ایگواین از نظر روانی یک گام روبه جلوی دیگر بردارد،‌ می‌تواند یک بازیکن فرازمینی شود. او فقط کافی است که کمی با انگیزه‌تر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.