ستاره آرژانتینی ناپولی که سهم بسزایی در صدرنشینی تیمش در رقابت‌های سری A دارد قهرمانی در کالچو را رویای واقعی می‌داند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، ناپولی با درخشش مهاجم آرژانتینی خود پیروزی ارزشمندی را در هفته چهاردهم رقابت‌های سری A به دست آورد. این تیم میزبان اینتر صدرنشین بود و با پیروزی دو بر یک که به دست آورد بعد از ۲۵ سال صدرنشینی در رقابت‌های سری A را تجربه کرد.

گونسالو هیگواین بهترین بازیکن میدان بود. او هر دو گل ناپولی را به ثمر رساند و طبیعی است که خوشحال‌ترین بازیکن باشد. او بعد از بازی گفت: همه ما از این پیروزی بزرگ بسیار خوشحال شدیم. روز خاطره انگیزی را برای خود رقم زدیم. شایسته این پیروزی بودیم چرا که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. به خوبی می‌دانستیم که بازی بزرگی در پیش داریم و به همین خاطر هم خود را به خوبی آماده این دیدار کردیم.

او ادامه داد: هواداران ناپولی شایسته چنین شادی هستند. آنها همواره از تیم خود حمایت می‌کنند و باید با پیروزی در چنین دیدارهای بزرگی آنها را شاد کنیم. درست است که الان صدرنشین هستیم اما باید به جای خیال پردازی واقع‌گرا باشیم و در ادامه لیگ با تمرکز بسیار بالا بازی کنیم. هنوز در آغاز راه هستیم و تا پایان لیگ بازیهای زیادی باقی مانده است.

هیگواین در پایان سخنان خود گفت: قهرمانی در کالچو اکنون دیگر رویای واقعی و قانونی برای ما است. اگر واقع گرا نباشیم چنین رویایی برای همیشه رویا باقی خواهد ماند اما می توانیم در صورت واقع گرا بودن این رویا را به واقعیت تبدیل کنیم. خوشبختانه روند صعودی داشته‌ایم و اگر در دیدارهای آینده هم اینگونه ظاهر شویم قهرمانی دور از دسترس نیست و می‌توانیم هواداران خود را بعد از سالها غرق در شادی کنیم.

ناپولی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۳۱ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به اینتر در صدر جدول رده بندی جای گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.