سرمربی اینتر به انتقاد از داور بازی برابر ناپولی پرداخت. او از عملکرد شاگردانش با وجود شکست برابر ناپولی راضی است و تاکید کرد که نراتزوری مستحق باخت نبود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، در حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم رقابت‌های سری A اینتر در ورزشگاه خانگی ناپولی به میدان رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک میزبان به پایان رسید.

روبرتو مانچینی سرمربی اینتر که تیمش صدرنشینی را از دست داده از شکست برابر ناپولی بسیار ناراحت است و به انتقاد از داور بازی پرداخت. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: ناپولی شروع بهتری نسبت به ما داشت و توانست در همان ابتدا به گل برسد. بعد از ۱۵ دقیقه نخست این اینتر بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت. بله قبول می‌کنم که در ۱۵ دقیقه نخست بسیار بد ظاهر شدیم و اشتباه‌های زیادی هم داشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم و کنترل توپ و میدان را به دست گرفتیم.

او ادامه داد: هر چند ناپولی یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است اما اجازه ندادیم تا آنها زیاد روی دروازه ما مانور دهند. از عملکرد شاگردانم رضایت دارم و براین باور هستم که اینتر مستحق شکست در این دیدار نبود.

مانچینی در ادامه سخنان خود به انتقاد از داور بازی پرداخت و گفت: براین باورم که کارت قرمزی که ناگاتومو دریافت کرد بسیار سخت‌گیرانه بود. کارت زرد نخست این بازیکن درست نبود و نباید اخراج می‌شد. کایخون تمارض کرد و داور را فریب داد. در دیدارهای این چنین بزرگ نباید به راحتی کارت زرد به بازیکنان داده شود.

ستاره ناپولی در این دیدار گونسالو هیگواین بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا ناپولی سه امتیاز حساس را به دست آورد و صدرنشین شود. مانچینی به ستایش از ستاره آرژانتینی ناپولی پرداخت و گفت: هیگواین بازیکن بسیار بزرگی است. او می‌تواند از نصف فرصتی که به دست می‌آورد گل بزند. او و رینا دلیل اصلی پیروزی ناپولی در این دیدار بودند. بار دیگر باید بگویم که اینتر مستحق شکست در این دیدار نبود و حداقل می‌توانست یک امتیاز به دست آورد. درست است که ما یک نیمه ۱۰ نفره بودیم اما زیاد اجازه خودنمایی به بازیکنان حریف ندادیم و حتی یکی از گل‌های خورده را هم جبران کردیم. باید بگویم که از عملکرد شاگردانم رضایت دارم.

ناپولی با ا ین پیروزی که به دست آورد ۳۱ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. اینتر و فیورنتینا هم به ترتیب به ۳۰ و ۲۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.