گلر تیم ملی استرالیا در زمان حماسه ملبورن روی خط برنامه نود آمد و پاسخگوی فردوسی‌پور بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عادل فردوسی‌پور به مناسب ۸ آذر و سالگرد حماسه ملبورن یک سورپرایز ویژه داشت. او از مارک بوسنیچ؛ گلر استرالیایی دعوت کرده بود تا روی خط تلفن مهمان برنامه‌ اش باشد. 

بوسنیچ در مورد آن بازی گفت: «در ابتدا از مردم ایران تشکر می‌کنم. ما دو بازی نزدیک به هم داشتیم. بازی اول را شما خیلی بهتر بازی کردید و بازی دوم را ما بهتر بودیم. اگر بخواهم صداقت را درباره ایران بگویم آنها روحیه جنگ‌جویی را به نمایش گذاشتند و به این ترتیب توانستند برنده بازی شوند. ما اصلا فکر نمی‌کردیم ایران تیم ضعیفی است. آن‌ها شانس صعود مستقیم را از دست داده بودند و به بازی آخر آمده بودند. متاسفانه بازیکن‌های ما از دقیقه ۷۰ جشن صعود گرفته بودند؛ اما ایرانی‌ها ثابت کردند فوتبال ۹۰ دقیقه است.»

او در مورد جیمی جامپی که به زمین پرید گفت: قبول ندارم که ورود او به نفع ایران بود. وقفه برای هر دو تیم بود و ما هم از آن استفاده کردیم. نمی‌شود از او به عنوان بهانه استفاده کرد برای عدم موفقیت. 

او در مورد بدشانسی‌اش و عدم حضور در جام جهانی گفت: من در جام جهانی حاضر نبودم؛ اما در تیم بزرگی همچون منچستر یونایتد بازی کردم. آن شب برای  من حسرت عدم صعود به جام جهانی بود؛ اما بعد از آن خوش شانس بودم و به منچستر یونایتد رفتم. 

بوسنیچ در مورد کروش و فرگوسن هم گفت: کروش را از زمان جام جهانی ۹۱ و حضورش در تیم ملی پرتغال می شناختم و امسال هم در زمانی که سرمربی ایران در جام ملت های استرالیا بود او را دیدم. ایران با بدشانسی حذف شد. در مورد فرگوسن باید بگویم زمانی که آن‌جا بودم بهترین دوران منچستر بود.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.