مربی اسبق استقلال گفت: بازیکنان استقلال باید تا سوت پایان مسابقه تمرکز داشته باشند.

مسعود اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک استقلال مقابل سایپا گفت: استقلال تیم خوبی شده و جوانان مستعدی دارد که کم کم به انسجام تیمی و شعور و بلوغ تاکتیکی می‌رسند. استقلال در این بازی در خط حمله و هافبک خوب بازی را شروع کرد اما در پاس‌ها و ضربات آخر بازیکنان بی‌دقت بودند و هنوز در زدن ضربه نهایی استقلال مشکل دارد. در خط دفاع هم انسجام خوبی در استقلال شاهد هستیم.

وی افزود: بازیکنان استقلال سعی می‌کردند خللی در خطوط سه‌گانه تیم وجود نداشته باشد در مقابل سایپا هم خوب بازی کرد البته از استقلال شاهد بازی غیرمستقیم بودیم. سیدمهدی رحمتی هم به خوبی در پشت دفاع تیم را رهبری می‌کرد. اگر چه فرصت‌های گلزنی زیادی در این مسابقه دیده نشد اما ارتباط خوبی بین خطوط دو تیم وجود داشت به خصوص استقلال که خط هافبک و حمله ارتباط خوبی با هم داشتند.

اقبالی با اشاره به گل سایپا گفت: گلی که سایپا زد به خاطر این بود که مدافع استقلال جا ماند و نتوانست خوب پوشش بدهد. در نهایت به نظر می‌رسید که مساوی یک بر یک عادلانه بود.

مربی اسبق استقلال در مورد اینکه این تیم در دقایق پایانی مدام گل می‌خورد و این مسئله نشانگر چیست، گفت: یکی از مربیان بزرگ می‌گوید ۹۹ درصد تمرکز مساوی با صد درصد شکست یعنی اگر فقط یک درصد تمرکزت را از دست بدهی احتمال صد درصدی برای باخت داری. بازیکنان استقلال هم باید تا سوت پایان بازی با تمام تمرکز بازی کنند آنها بعد از زدن گل به دنبال گل‌های بیشتری بودند اما در دقایق پایانی تمرکز لازم را نداشتند و گل مساوی را خوردند. در تیم سایپا نکونام تیم را خوب رهبری کرد و باید بگویم که مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.