رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: فیفا اعلام کرده است بازیکنان سرباز می‌توانند بلافاصله بعد از اتمام دوران خدمت خود به باشگاه‌هایشان برگردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی شهبازی درباره بازی کردن فرید کریمی بازیکن تیم تراکتورسازی که با اتمام خدمت سربازی عازم صبا شد و در این تیم هم به میدان رفته است، اظهار کرد: آیین نامه داخلی ما می گوید یک بازیکن در طول فصل می تواند برای دو باشگاه بازی کند و قید نیم فصل را ندارد.

وی درباره اینکه پنجره نقل و انتقالات مخصوص این کار است و بازیکنان نمی‌توانند در یک نیم فصل در دو تیم بازی کنند، گفت: این آیین نامه برای سربازها یک پیوست دارد که روی سایت سازمان لیگ هم قابل رویت است. در این پیوست نوشته شده که یک بازیکن به محض اتمام دوران خدمت می تواند به باشگاه خود برگردد.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ تاکید کرد: این آیین نامه مغایر با قوانین فیفا نیست. ما زمان دبیر کلی مهدی محمدنبی هم از فیفا استعلام گرفتیم که آنها اعلام کردند بازیکن می تواند بعد از اتمام خدمت بلافاصله به باشگاه خودش برگردد، به شرط اینکه آن باشگاه جای خالی داشته باشد. این بازیکن سهمیه لیگ برتری هم محسوب نمی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.