برانیسلاو ایانویچ معتقد است کاستا نباید به نیمکت نشینی اعتراض کند و تنها باید به پیشرفت و نتیچه گرفتن تیم فکر کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، دیگو کاستا مهاجم برزیلی‌تبار چلسی وقتی فهمید قرار نیست به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود، کاوری که بر تن داشت را به طرف مورینیو روی نیمکت چلسی پرتاپ کرد. مورینیو در واکنش به این حرکت جنجالی مهاجم تیمش گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد. هیچ واکنشی به این حرکت نخواهم داشت. از بازیکنان چلسی می‌خواهم همواره در شرایط روحی خوبی قرار داشته و برای یک دیدار آمادگی روحی بالایی داشته باشند.

برانیسلوا ایوانویچ مدافع صربستانی چلسی نیز درباره شرایط تیمش و این اعتراض گفت: کاستا و هر بازیکن دیگری باید بدانند مهم نتیجه گرفتن تیم است و باید در همه بازی ها به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت. خوب بود که واکنش خوب خودمان را در هفته های قبل نشان دهیم و فکر می کنم بازی خوبی هم به نمایش گذاشتیم. به نظرم بازی با تاتنهام یکی از بهترین بازی های این فصل چلسی بود.

زننده گل قهرمانی چلسی در لیگ اروپا برابر بنفیکا ادامه داد: باید روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم. فکر می کنم در کارهای دفاعی بهتر شدیم و توانستیم در ۳ بازی قبلی دروازه خود را بسته نگه داریم. فکر می کنم با تمرکز بیشتر در بازی های بعدی می توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.