مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار سنگین مقابل نفت تهران در جام حذفی باعث شد تا سه امتیاز مقابل سایپا را با یک امتیاز عوض کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد شهباززاده پس از تساوی عصر امروز استقلال مقابل سایپا با بیان این مطلب افزود: نیمه دوم به مراتب از نیمه اول هر دو تیم بازی بهتری را ارائه دادند. در نیمه اول هر دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.

مهاجم استقلال تصریح کرد: بازی ۱۲۰ دقیقه ای مقابل نفت در جام حذفی ما را خسته کرده بود و نتوانستیم آن بازی همیشگی خود را ارائه دهیم و شاید به همین علت بود که در دقایق پایانی گل تساوی را از سایپا دریافت کردیم.

سجاد شهباززاده در ادامه گفت: با توجه به اینکه دوباره لیگ به خاطر برگزاری اردوی تیم امید تعطیل شده است باید با تمرینات خوبی که انجام می دهیم به روزهای گذشته بازگردیم.

وی در پایان و در خصوص انتقاد هواداران از بازی تیم محبوبشان گفت: من به هواداران حق می دهم. آنها همیشه از ما پیروزی می خواهند. به جرأت می توانم بگویم که عامل تساوی ما مقابل سایپا بازی سنگینی بود که در مقابل نفت برگزار کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.