مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ما رضایت‌نامه سامان نریمان جهان و سعید آقایی را از باشگاه گسترش فولاد تبریز تا نیم‌فصل داریم و این دو مشکلی برای بازی کردن ندارند.

سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره پیروزی تیم تراکتورسازی مقابل ملوان اظهار داشت: امروز بازی سختی در انزلی پیش روی داشتیم که بازیکنانمان برای پیروزی نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و درنهایت توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را به خود اختصاصی دهیم.

وی افزود: این پیروزی را به هواداران پرشور تراکتورسازی تقدیم می‌کنیم و در ادامه هم تلاش می‌کنیم در دیدارهای پیش روی این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد تا تیم به جایگاه واقعیت خود در جدول رده‌بندی برسد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره خبری مبنی بر احتمال شکایت باشگاه ملوان از تراکتورسازان گفت: ما رضایت‌نامه سامان نریمان جهان و سعید آقایی را از باشگاه گسترش فولاد تبریز تا نیم‌فصل داریم و این دو مشکلی برای بازی کردن ندارند که این رضایت‌نامه را هم به سازمان لیگ ارائه دادیم که این بازیکنان برای تیم ما بازی می‌کنند.

عباسی تصریح کرد: شکایت باشگاه ملوان بندرانزلی از تراکتورسازی بی‌مورد است چون ما تمامی مدارک را در دست داریم و سازمان لیگ نیز در این زمینه مطلع است و ما بدون آگاهی از این بازیکنان در ترکیب خود استفاده نکردیم.

وی درباره احتمال جدایی تونی اولیویرا گفت: قبل از بازی با ملوان تونی نامه‌ای به من داد که در آن اعلام کرده بود مشکلات خانوادگی دارد و ما از او خواستیم که این هفته جلسه‌ای با هم داشته باشیم. نتیجه ادامه همکاری‌مان با تونی در این جلسه مشخص خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.