مهاجم تیم فوتبال استقلال با طرح این مدعا که در بازی‌های اخیر موقعیت‌های زیادی نداشته که بخواهد گلزنی کند، از عملکرد خود دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار  ورزشی خبرگزاری تسنیم, سجاد شهباززاده در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و سایپا که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، گفت: می‌توانستیم برنده این بازی باشیم و سه امتیاز آن اهمیت زیادی برای ما داشت, اما فقط به یک امتیاز رسیدیم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی این دو امتیازی را که از دست دادیم، جبران کنیم.

وی درباره اعتراض برخی از هواداران استقلال که چرا تیم‌شان خوب بازی نمی‌کند و در چند بازی اخیر در دقایق پایانی گل خورده است, گفت: من چیزی از اعتراض هواداران ندیدم، اما فکر نمی‌کنم هر بازی این‌طور بوده باشد. بالاخره هر کدام از بازی‌ها شرایط خاص خودش را دارد و خود من هم معتقدم باید در بسیاری از مسائل پیشرفت کنیم. اگر می‌خواهیم در پایان لیگ نتیجه خوبی بگیریم باید در خیلی از چیزها پیشرفت کرده و یکی از مسائل نیز همین حفظ پیروزی در دقایق پایانی است. به نظرم باید طوری عمل کنیم که حتی بتوانیم در دقایق پایانی برای گل‌های بیشتر تلاش کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چرا آبی‌پوشان در دقایق پایانی گل می‌خورند و ریشه این مشکل از کجاست, تصریح کرد: این مسئله را باید از نظر فنی بررسی کرد و کادر فنی باید به این موضوع بپردازد.

شهباززاده درباره خستگی برخی بازیکنان استقلال به خصوص بازیکنان ملی‌پوش این تیم اظهار داشت: شرایط ما با بازیکنان سایپا مساوی نبود. ما چهار روز پیش بازی سنگین و ۱۲۰ دقیقه‌ای را مقابل نفت انجام داده بودیم, اما سایپایی‌ها از آخرین بازی‌شان تا بازی مقابل ما ۹ روز استراحت داشتند و ما از آنها خسته‌تر بودیم.

وی درباره اینکه چرا در بازی‌های اخیر نتوانسته گلزنی کند, گفت: درست است که من در بازی‌های اخیر زیاد گلزنی نکرده‌ام، اما فکر نمی‌کنم موقعیت‌های زیادی هم نصیب من شده باشد. کار‌هایی که لازم بوده را در زمین انجام دادم و فکر نمی‌کنم تیم ما هم مشکل گلزنی داشته باشد. ما در هر بازی گلزنی کردیم و مشکل گلزنی نداریم. من هم در هر بازی‌ تلاش می‌کنم تا تیمم نتیجه بگیرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.