مدافع تیم فوتبال استقلال پس از تساوی برابر سایپا گفت: به دوستداران استقلال حق می دهم ناراحت باشند اما امیدوارم آنها نیز شرایط ما را درک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از تساوی عصر امروز استقلال مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی با اظهار رضایت از عملکرد بازیکنان تیم استقلال گفت: به اعتقاد من پس از بازی نفس گیری که مقابل نفت انجام دادیم امروز دیدار خوبی را مقابل سایپا برگزار کردیم. با توجه به فاصله کم بازیها نتوانستیم به آن فرم ایده آل همیشگی برسیم.

وی در پاسخ به این سئوال که مقصر این تساوی را برگزاری اردوی تیم ملی امید می دانید یا خیر گفت: به نظر من هیچ ارتباطی با این اردو که قرار است برگزار شود وجود ندارد شما در تمام دنیا می بینید که این اردوها برگزار می شود و بازیها هم هر چهار روز یک بار انجام می شود اما به اعتقاد من فشار سنگینی که مقابل نفت به ما آمد باعث شد تا نتوانیم امروز انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

روزبه چشمی در خصوص انتقاد هواداران پس از تساوی مقابل سایپا نیز گفت: من به هواداران حق می دهم آنها از تیم محبوبشان گل می خواهند اما گاهی اوقات هم باید شرایط ما را درک کنند و بپذیرند که ما هم فشار زیادی را متحمل می شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.