سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: پورحیدری بزرگ ما است و احترام او به همه واجب است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اصغر حاجیلو در خصوص رفتنش به سمت نیمکت استقلال و رویارویی او با منصور پورحیدری و پرویز مظلومی اظهار داشت: سالها پیش من به همراه پورحیدری استقلال را سر پا نگه داشتیم و ما دوستی قدیمی با هم داریم. هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد و من به سمت نیمکت رفتم تا همه چیز حل شود اما نمی‌دانم چرا برخی دیگر از پیشکسوتان استقلال با یکدیگر مشکل دارند.

وی ادامه داد: پورحیدری بزرگتر از من است و همه باید به پیشکسوتانی چون پورحیدری احترام بگذاریم هر چند اگر مسائلی باشد و خودمان هم ناراحت باشیم اما نباید فراموش کنیم که احترام به بزرگتر واجب است. امیدوارم که او همیشه صحیح و سالم در استقلال باشد.

سرپرست سایپا خاطرنشان کرد: اتفاقاتی در گذشته رخ داده بود که من از یکسری موارد دلخور بودم اینکه چرا بیانیه‌ای صادر شد و امثال پورحیدری جلوی این کار را نگرفتند. توقع من این بود که او جلوی این موارد را بگیرد.

حاجیلو در مورد اینکه منظورش از شخصی که بیانیه را صادر کرد کیست، گفت: یک شخص غیرفوتبالی که نمی‌خواهم اسمش را بیاورم چون استقلالی نیست کسی که دست به هر کاری در فوتبال می‌زند و هر کسی را که می‌خواهد جابجا می‌کند اما در مورد پورحیدری مسائل فرق می‌کند. امثال پیشکسوتانی چون مظلومی و پورحیدری برای استقلال زحمت کشیدند و با حمایت‌های آنها بود که استقلال به اینجا رسیده است همچنین پیشکسوتانی که هم اکنون در خانه مانده‌اند و کسی به آنها رسیدگی نمی‌کند هم در موفقیت استقلال نقش داشته‌اند.

سرپرست سایپا در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او در خصوص نرفتن منصوریان به سمت نیمکت استقلال پرسید، گفت: او کار قشنگی نکرده البته من بعید می‌دانم که منصوریان این کار را بکند زیرا در اخلاق و رفتار او نمی‌گنجد. او قاعده‌های کار را به خوبی بلد است پس صد در صد به سمت نیمکت استقلال رفته است. (این سؤال خبرنگار در حالی پرسیده شد که روز گذشته منصوریان برخورد گرمی با پورحیدری داشت و به سمت نیمکت استقلال رفته بود).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.