سرمربی استقلال اهواز با بیان اینکه تمام توانش را در دیدار برابر فولاد گذاشته بود، گفت: فکر نمی‌کردم این گونه از داوری ضربه بخوریم.

به گزارش ایسنا، علی حنطه در نشست خبری پایان بازی تیمش با فولاد خوزستان در خصوص بازی اظهار کرد:‌ در این نوع بازی‌هایی که نتیجه‌اش دست ما نیست واقعا نمی‌شود حرفی زد. من تمام توانم را در این بازی گذاشتم و تا آنجا که دست من بود همه کار انجام دادم ولی دیگر فکر داور را نمی‌کردم که این گونه از او ضربه بخوریم.

وی افزود: روبه‌روی فولادی که همه نوع امکانات سخت‌افزاری داشت، با این شرایط آمدیم و بازی قابل قبولی را ارائه دادیم ولی داور ۱۵ کیلو اضافه وزن داشت و چند خطای اشتباه گرفت. او دوست داشت و منتظر بود که در محوطه جریمه ما اتفاقی بیفتد تا خطا بگیرد.

حنطه اضافه کرد: قبلا می‌گفتم داوران قشر ضعیف جامعه هستند ولی اکنون نظرم عوض شده است.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم مجموعه مسئولان استان هم دوست داشتند یک اتفاقی برای فولاد بیفتد که به آن‌ها بابت این اتفاق تبریک می‌گویم. ولی ای کاش این اتفاق فوتبالی می‌افتاد.

حنطه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه پیش از این گفته بود بعد از بازی پرسپولیس می‌گوید تیمش در لیگ می‌ماند یا خیر و اینکه اکنون نظرش در این خصوص چیست، عنوان کرد: استقلال اهواز اگر به خودش باشد می‌ماند. ولی اگر قرار است نتایج از جای دیگر رقم بخورد، خیر. ممکن است داور از قصد اشتباه نکرده باشد ولی ممکن است شرایط داور هم مانند آمادگی جسمانی منجر به قضاوت اشتباه او شود. به هر حال کمیته داوران باید فکری به حال داورانش بکند یا اینکه بیاید قراردادی با داوری خارجی برای مسابقه‌های لیگ ببندد.

سرمربی تیم استقلال اهواز درخصوص اتفاقات پایان بازی و درگیری‌اش در مرکز زمین با داور مسابقه گفت: او را به حضرت اباالفضل عباس (ع) سپردم و به او گفتم اگر درست گرفتی که هیچ، ولی اگر اشتباه سوت زدی به همین شب‌های عزیز تو را به حضرت عباس سپردم.

وی در پایان با بیان اینکه تیمش با نداری دست و پنجه نرم می‌کند، افزود: تیم من اگر یک دهم امکانات فولاد را داشت الان رتبه یک رقمی جدول را داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.