سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: به خاطر مشکلاتی که داشتیم و مصدومیت بازیکنان مقابل ذوب آهن دستمان بسته بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا مهاجری در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازیکنان ذوب آهن از موقعیت‌ها به سود خود استفاده کردند و ما را دست خالی به مشهد برگرداندند.

وی افزود: دوست داشتم در شرایط بهتری با ذوب آهن بازی کنیم؛ با مشکلات بسیاری به اصفهان آمدیم که این مشکلات در جریان بازی خودش را نشان داد؛ ما ۱۰ روز قبل برای این دیداربلیط گرفتیم اما روز گذشته پرواز لغو شد و با این اتفاق تمرکز بازیکنان را از بین رفت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما مجبور شدیم بازیکنان را با ۳ پرواز به اصفهان بفرستیم و برخی بازیکنان ما ۴ بامداد به هتل برسند و ساعت ۶ میلاد خوابیدند چگونه یک بازیکن در این شرایط می‌تواند بازی کند همانطور که دیدیم غریبی را در دقیقه ۱۰ به خاطر مصدومیت از دست دادیم.

وی بیان کرد: تقی زاده و بادامکی که در بازی‌های قبلی بهترین تیم ما بودند امروز بیشترین اشتباه را داشتند و بقیه هم نتوانستند کیفیت واقعی خود را نشان دهند.

مهاجری با انتقاد از عدم تعویق این بازی تصریح کرد: تا به امروز چند مرتبه لیگ دچار وقفه شده اما یک بار هم صدای پدیده در نیامده و ما به احترام سازمان لیگ حرفی نزدیم، اما مگر چه اتفاقی می‌افتاد که این بازی تا چهارشنبه به تعویق می‌افتاد؟ ما با فدراسیون بسیار صحبت کردیم اما جواب مثبت ندادند در حالی که چند هفته پیش بازی پدیده و راه آهن عقب افتاد و همچنین بازی نفت .

وی با اشاره به تعطیلات جدید لیگ خاطرنشان کرد: متاسفانه رابطه ما با سازمان لیگ مانند یک اتوبان یکطرفه شده است؛ در این شرایط جواب بازیکنان مصدوم ما را چه کسی می‌دهد؟ براساس کارشناسی سایت ۹۰ تیم پدیده بیشترین مشکلات را از داوری داشته اما هیچ گاه صحبتی مطرح نکردیم ولی به همین یک درخواست ما هم جواب ندادند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره بازی امروز گفت: این مسابقه به خاطر مشکلات ما بحت فنی ندارد، ذوب آهن لیاقت بسیاردارد و شاید در شرایط عادی گل‌های بیشتری می‌خوردیم اما حداقل بازیکنان ما دچار مشکل نمی‌شدند.از نیمه دوم بازیکنان تحلیل رفتند و گلر و مدافعان ما حال بلند شدن را نداشتند؛ اگر لیگ ما حرفه ای است همه قوانین آن باید مطابق اصول حرفه‌ای باشد.

وی بیان کرد: ما امروز مصدومان بسیار داشتیم و دستمان بسته بود از طرف دیگر گلر ما که ۷ سال پیش از او شکایت شده بود الان محروم شد! و اگر از او شکایت شده بوده چرا کارت برایش صادر کردند؟

مهاجری گفت: ذوب آهن تیمی حرفه ای است و ما راه زیادی تا رسیدن به این تیم داریم ولی این موضوعات اجحاف در حق بخش خصوصی است ما نمی‌توانیم در این شرایط معجزه کنیم و باید بر مبنای برنامه‌ریزی عمل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.