سرمربی تیم ملوان گفت: گل تراکتور در موقعیت آفساید به ثمر رسید و پنالتی ما هم توسط داور دیده نشد و در این بازی حق به حقدار نرسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، حمید استیلی در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار داشت: در این بازی ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم نسبت به تیم تراکتور برتری داشتیم اما موقعیت‌های ما وارد دروازه حریف نشد و تیم تراکتور از موقعیت اندکی که به‌دست آورد به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند اما توانستند به گل دست پیدا کنند که در مورد آن گل هم به من گفتند که گل تراکتور در موقعیت آفساید به ثمر رسید و پنالتی ما هم توسط داور دیده نشد و در این بازی حق به حقدار نرسید.

سرمربی ملوان درباره مشکل گل‌زنی تیم خود گفت: بسیاری از بازیکنان ما مصدوم بودند و فرزاد حاتمی نیز با یک جلسه تمرین در زمین مسابقه به میدان رفت و این نشان می‌دهد که ما به یک بازیکن متخصص نیار داریم.

سرمربی ملوان با اشاره به تعویض‌های ملوان بیان کرد: دو تعویض ما در این بازی از روی اجبار بود و سعید یوسف زاده و فرزاد حاتمی را به‌علت مصدومیت در اواسط بازی تعویض کردیم.

حمید استیلی در باره وضعیت مالی ملوان گفت: تیم تراکتور ۵ بازیکن خارجی در اختیار دارد که این نیاز به یک بودجه حدود ۴ میلیاردی برای این بازیکنان دارد و ما سعی می‌کنیم به داشته‌های خودمان اکتفا کنیم و از بازیکنان جوانان  تیم ملوان استفاده کنیم.

استیلی با اشاره به اعتراضات نیز افزود: نیمه دوم بازی ۵۰ درصد تیم ما را بازیکنان جوان تشکیل می‌دادند و مردم انزلی این نکته را به‌خوبی درک می‌کنند و کسی نمی‌تواند بگوید که تراکتور بهتر از ما بود.

وی خاطر نشان کرد: ما کاری نمی‌کنیم که کار ملوان به روز آخر بکشد و تیم ملوان احتیاج به این دارد که هواداران پشت تیم باشند و من به‌خاطر این هواداران دوست دارم ملوان پیروز شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.