سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: یک بازی بسیار سخت و پر از دوئل‌های انفرادی را پشت سرگذاشتیم و بازیکنان من ۹۰ دقیقه جنگیدند تا توانستند یک گل را به ثمر برسانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: همان‌طور که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم بازی بسیار سخت و پر از دوئل‌های انفرادی را پشت سرگذاشتیم، اما آن بازی خوبی که من انتظار داشتم، نبود.

وی با بیان اینکه هر دو تیم تا انتهای مسابقه بازی خوب و جذابی را از خود به نمایش گذاشتند، افزود: بازی سخت و نفسگیری بود و علی‌رغم تلاش‌های ملوان تیم ما توانست خوشحال‌تر از زمین خارج شود.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه چندین سال است که تیمش نتوانسته بود ملوان را شکست دهد، گفت: تیم ملوان بندرانزلی یک تیم سازماندهی شده است و از هر موقعیتی استفاده کرد، اما در مقابلش تیمی بود که بازیکنانش تا پایان جنگیدند.

اولیویرا خاطرنشان کرد: در نیمه دوم که فضای خالی بیشتر شد توانستیم از موقعیت استفاده کنیم و به گل برسیم و به بازیکنانم که ۹۰ دقیقه جنگیدند، این پیروزی را تبریک می‌گویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.