سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به خاطر کسب سه امتیاز در دیدار مقابل پدیده خوشحال هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی خانگی سه بر یک مقابل پدیده در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بابت کسب سه امتیاز این مسابقه خوشحالم که خیلی سخت به دست آمد چون احساس می‌کردم با توجه به بازی پرهیجانی که هفته قبل برابر سپاهان داشتیم بازیکنان از نظر هیجانی تخلیه شده باشند و انگیزه لازم را برای این دیدار نداشته باشند.

وی ادامه داد: به همین دلیل نگران نیمه اول بودم اما خوشبختانه در اواخر این نیمه به گل رسیدیم و با پیروزی به رختکن رفتیم تا در نیمه دوم راحت‌تر بازی را ادامه دهیم باید تشکر ویژه‌ای از حدادی‌فر و حسن‌زاده داشته باشم که روی دو صحنه با هماهنگی خوبی که داشتند باعث به ثمر رسیدن گل شدند.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: پدیده از تیم‌های خوب لیگ است و تیمی نیست که به راحتی گل بخورد و ببازد و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد که از این بابت به مهاجری تبریک می‌گویم با توجه به شرایط سختی که پدیده برای رسیدن به اصفهان داشت مهیای بازی شدند و مردانه جنگیدند.

گل‌محمدی ادامه داد: در نیمه دوم عملکرد ما بهتر بود و در حملات خطرناک‌تر از حریف بودیم که موفق به زدن گل‌های دوم و سوم هم شدیم البته در صحنه‌ای توسط تبریزی به گل رسیدیم که به نظرم داور خط، جایگیری خوبی نداشت وبه اشتباه گل ما را مردود اعلام کرد البته در صحنه‌ای دیگر و اعلام پنالتی به نفع پدیده داور عجله کرد و زود سوت زد اما در مجموع فکر می‌کنم قضاوت داوران خوب بود.

وی افزود: خوشحالیم که اشتباهات داوری در نتیجه نهایی و کسب سه امتیاز تأثیری نداشت. مهم پیروزی ما بود و خوشحالیم که اتفاقات داوری باعث نشد از این بازی امتیاز کامل را به دست نیاوریم.

گل‌محمدی درباره درخشش حسن‌زاده بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی و حتی شایعه ترک ذوب‌آهن گفت: تمام بازیکنان برای من قابل احترام هستند و روی تک تک آنها حساب باز کرده‌ایم و به تمام آنها نیاز داریم. مهم وظایفی است که به عهده بازیکنان می‌گذاریم و هر کدام می‌توانند در مقطعی به تیم کمک کنند.

سرمربی ذوب آهن در مورد تعویض‌هایش و اینکه به نظر می‌رسید بیشتر به دنبال حفظ نتیجه است، گفت: باید در این مسابقه به بازیکنان جوان‌تر هم بازی می‌دادیم، بازیکنان تعویضی نفراتی بودند که در مسابقات قبل و این بازی خیلی دونده بودند و پدیده هم فشار زیادی به ما آورده بود. با تعویض می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.