سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: زمانی که باشگاه‌ها با فدراسیون تعامل کامل دارند انتظار می‌رود سازمان لیگ همان انعطافی را که در برابر استقلال و پرسپولیس دارد برای دیگر تیم ها داشته باشد. ما احساس می کنیم تیمی که به اخلاق حرفهای پایبند است در این فوتبال باید ضربه بخورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه اصفهان رضا مهاجری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد:‌ ذوب آهن توانست از شرایط میزبانی استفاده کند اما دوست داشتم در شرایط بهتری مقابل ذوب آهن قرار می‌گرفتیم ما در شرایط بدی به اصفهان رسیدیم و توانستیم که تمرکز لازم را که برای پیروزی نیاز است کسب کنیم.

وی با انتقاد از کنسل شدن پروازهای اصفهان به مشهد ادامه داد: ما به دلیل کنسل شدن پرواز اصلی تیم و تاخیرات چند ساعته پروازهای مشهد- اصفهان تیم را به سه دسته تقسیم کرده و به اصفهان رساندیم که آخرین گروه‌مان ۴ صبح امروز به اصفهان رسیده یعنی تیم من هیچ گونه خوابی نداشته به همین دلیل میلاد غریبی بهترین بازیکن تیم دقیقه ۱۰ مصدوم می شود.

سرمربی پدیده ادامه داد: وقتی باشگاه‌ها تعامل کامل را با فدراسیون و سازمان لیگ دارند و به احترام آن‌ها بازی‌ها را هر روز و ساعتی که آن‌ها بخواهند دنبال می کنند انتظار می‌رود که سازمان لیگ و فدراسیون هم در قبال تیم ها منعطف باشند. چه اشکالی دارد بازی ما و ذوب آهن یک روز عقب می‌افتاد چطور بازی نفت و پرسپولیس تغییر می‌کند اما بازی ما با ذوب آهن با وجود همه این مشکلات تغییری نمی‌کند.

مهاجری با بیان اینکه شما با چنین حرکاتی ناخواسته به سلامت فوتبال ضربه می زنید؟ ادامه داد: احساس می‌شود که تیم ما به دلیل اینکه با اخلاق حرفه‌ای بازی می کند ضربه می‌خورد. ما فوتبال خوبی بازی می کنیم اما وقتی تمرکز و توان ذهنی را توامان نداریم قاعدتا با چنین نتیجه ای شکست می خوریم.

وی خاطرنشان کرد:‌ تیم پدیده با این همه مشکل رفت و آمد ۵ بازیکن اصلی خود را نداشته و حتی می خواستند بازیکنی که ۷ سال پیش از او شکایت شده را در بازی امروز اجازه فوتبال ندهند. این‌ها همه همان اجحافی است که گاهی به برخی تیم ‌ها روا می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.