سرمربی تیم ملوان پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی گفت: وقتی موقعیت‌ها گل نمی‌شود، خودم نمی‌توانم گل بزنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، حمید استیلی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور گفت: ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر بودیم و سیستم و برنامه ما در طول ۹۰ دقیقه این بود. ما به تیمی مانند تراکتور که همیشه سوار بر همه بازی‌ها بود، هیچ موقعیتی ندادیم.

وی افزود: ما بالای ۷ موقعیت مسلم گلزنی داشتیم ولی توپ‌هایمان را گل نکردیم. ما نیاز به افراد متخصص داریم که در جلو برای ما گل بزنند. شما دیدید که بعد از تعویض‌ها تیم ما جوان شد. به من گفتند گلی که آن‌ها زدند بآفساید بوده و پنالتی ما در آخر بازی دیده نشده است. من برای این هواداران تلاش می‌کنم ولی خودم نمی توانم گل بزنم. تاکتیک و سیستمی که ما در تمرین اجرا می کنیم همه آن‌ها را در تمرینات مرور کرده‌ایم و امروز ما روز فوتبالی خوبی داشتیم.

استیلی ادامه داد: ما در دو بازی گذشته مستحق گرفتن ۶ امتیاز بودیم. ما فرزاد حاتمی را با یک جلسه تمرین به بازی رساندیم. در هر بازی موقعیت‌های بسیاری می سازیم ولی گل نمی‌زنیم و این گل نزدن مشکل من مربی نیست.

وی افزود: ما در این بازی هم دو تعویض اجباری داشتیم. جوان‌های زیادی را به تیم تزریق کرده‌ایم ولی آن‌ها نیاز به نتیجه دارند که مایوس نشوند. اینها آینده ملوان هستند ولی مردم نتیجه می خواهند. امروز هیچ کس نمی تواند بگوید که ما از لحاظ فوتبالی بد بودیم بلکه فوتبالی که ارائه دادیم خیلی بهتر از تیم تراکتور بود.

وی در پایان گفت: من به شما قول می‌دهم که کار ملوان به روز آخر نمی‌کشد. ما هر هفته همه تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم. تیم ما آرام آرام در حال شکل گیری است و شرایط بهتری از لحاظ فوتبالی پیدا می‌کند. بازیکنان و هواداران چه من باشم و چه من نباشم باید پشت این تیم باشند. من و بازیکنانم فقط و فقط برای این هواداران ناراحتیم. شما دیدید که امروز ۵ بازیکن خارجی تراکتور بالای ۵ میلیارد هزینه جذب آن‌ها بود. امیدوارم که این مشکلات مالی باعث نشود که ما در نیم فصل نتوانیم بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم. من امروز به فوتبالی که ملوان ارائه کرد و جوان‌هایی که به میدان رفتند افتخار می کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.