هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت که مقابل پرسپولیس شرایط خوبی نداشته چون به خاطر بازی سختی که مقابل استقلال انجام داده خسته بوده است.

به گزارش ایسنا، پیام صادقیان پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: شرایط من برابر پرسپولیس خاص بود. من دو سال متفاوت را در این تیم سپری کرده بودم. یک سال خوب و یک سال بد اما از اینکه هواداران من را تشویق کردند و من را جزو خانواده پرسپولیس دانستند خوشحالم.

وی در ادامه با تکذیب شایعه اختلافش با پرسپولیسی‌ها و برانکو گفت: من با کسی مشکلی ندارم. هر مربی نظر خودش را دارد. برانکو هم مربی بزرگی است و من وظیفه داشتم قبل از بازی به نزد او بروم.

صادقیان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در نیم فصل به پرسپولیس بازگردد، گفت: فعلا با نفت قرارداد دارم و در خدمت این تیم هستم. حالا باید ببینیم چه پیش می‌آید.

بازیکن تیم فوتبال نفت درباره پیراهن قرمزی که زیر پیراهن تیمش پوشیده بود و هنگام تعویض آن را نشان داد، گفت: همه می‌دانند که من طرفدار پرسپولیس هستم و در این تیم بازی کرده‌ام. آن پیراهن را هم برای همین به تن کرده بودم.

صادقیان درباره میزان رضایتش از خود در بازی با پرسپولیس نیز گفت: علی آقا (منصوریان) خودش می‌دانست که شرایطم برای این بازی خیلی خوب نیست چون مقابل استقلال ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بودم و خسته بودم. کلا روز خیلی بدی برای من بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.