هواداران پرسپولیس به شدت پیام صادقیان را مورد تشویق قرار دادند که این بازیکن تیم نفت هم به نشانه احترام، به هواداران تعظیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در حالی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آغاز شد که به علت ازدحام جمعیت، هرج و مرج بین هواداران بوجود آمد.

حاشیه‌های این بازی را در ذیل می‌خوانیم:

* پیش از آغاز بازی، اعضای دو تیم که عکس گرامیداشت سید علی حسینی بازیکن تیم جوانان نفت که چندی پیش بر اثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی و اعضای بدنش به افراد نیازمند اهدا شد، با اهدای شاخه‌گل، ادای احترام کردند.

* حدود هشت هزار هوادار در ورزشگاه تختی تهران حضور دارند که به علت ازدحام جمعیت، بین هواداران هرج و مرج به وجود آمده بود.

* دقیقه ۲۴ پرسپولیسی‌ها با شعار «خداحافظی هادی‌ باتعصب»، یاد و خاطره کاپیتان فقید تیم‌شان را گرامی داشتند.

* پیام صادقیان هم به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با هم تیمی‌های سابقش خوش و بش کرد.

* همچنین پیام صادقیان در عکس تیمی پرسپولیس، پیش از آغاز بازی نیز شرکت کرد و پس از آن به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت که به سمت آنها رفت و به نشانه احترام برای هواداران پرسپولیس تعظیم کرد.

* چند بازیگر سریال‌های طنز در جایگاه ویژه حضور داشتند. همچنین سید جلال حسینی بازیکن مصدوم تیم نفت تهران هم از جایگاه ویژه، نظاره‌گر این مسابقه بود.

* به علت درگیری‌های ایجاد شده میان هواداران، نیروهای امنیتی، مسئول کانون هواداران پرسپولیس را در وسط بازی احضار کردند.

* گزارشگر رادیو قصد داشت یک همراه به جایگاه ویژه با خود ببرد، اما نیروهای امنیتی از این کار جلوگیری کردند و به همین خاطر درگیری لفظی میان گزارشگر رادیو و مسئول حراست ورزشگاه بوجود آمد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.