یکی از هواداران پرسپولیس در بین دو نیمه دیدار نفت مقابل پرسپولیس دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هواداران پرسپولیس هنوز درگذشت کاپیتان تیمشان را فراموش نکرده و غیر از اینکه در دقیقه ۲۴ بازی به احترام هادی نوروزی او را مورد تشویق قرار دادند، شمار زیادی از آنها با پیراهن شماره ۲۴ در ورزشگاه تختی حضور یافته‌اند.

* پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در نیمه اول برخی ماموران یگان ویژه با برانکو و نیمکت‌نشینان پرسپولیس دست داده و تبریک می‌گفتند.

* در پایان نیمه اول مهدی طارمی هنگام ورود به رختکن به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. 

* در بین دو نیمه هواداران باز هم قصد ورود به جایگاه مخصوص تماشاگران تیم نفت را داشتند که ماموران نیروی انتظامی مانع این امر شدند. نکته قابل توجه اینکه این تعداد هواداران مدعی بودند تماشاگران نفت هستند نه پرسپولیس بلکه از این راه بتوانند ماموران انتظامی را قانع کنند تا در جایگاه دلخواه خود بازی را تماشا کنند. در نهایت این ترفند هواداران پرسپولیس جواب نداد و سکوهای جایگاه تماشاگران نفتی فقط ۲۰ هوادار طرفدار این تیم را به خود دید.

* قبل از ورود بازیکنان به زمین کارلوس سانتوس مدافع نفت که از روی سکوها بازی را می‌دید با محسن مسلمان مواجه شد و با وی به خوش و بش پرداخت. پانادیچ مربی پرسپولیس نیز با دیدن سانتوز او را در آغوش گرفت و آنها چند دقیقه‌ای با هم مشغول صحبت بودند. از قرار معلوم سانتوس در تیم دیگری شاگرد مربی پرسپولیس بوده است.

* مارکار آقاجانیان و سیدجلال حسینی در جایگاه ویژه با یکدیگر مشغول صحبت شدند و مربی تیم ملی وضعیت این بازیکن را جویا شد.

* خبرنگارانی که بین دو نیمه از جایگاه خارج شده بودند در شروع نیمه دوم برای ورود به جایگاه با مشکل مواجه شدند و بین آنها با ماموران نیروی انتظامی مشاجره لفظی به وجود آمد.

* با وجود اینکه دقیقه ۶۰ بازی است همچنان هواداران پرسپولیس خواهان حضور در جایگاه تماشاگران نفت هستند اما مأموران انتظامی تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند در را باز کنند و همین مسئله باعث اعتراش شدید هواداران شده است.

* نزدیکی جایگاه خبرنگاران به جایگاه هواداران و سر و صدای زیاد تماشاگران باعث شده اصحاب رسانه نتوانند روی کار خود تمرکز کنند.

* بین دو نیمه بازی یکی از هواداران پرسپولیس دچار حمله قلبی شد و درگذشت. جنازه این تماشاگر با آمبولانس به بیرون از ورزشگاه برده شد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.