نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با نفت تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری سرخپوشان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه، تیم پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران به مصاف تیم نفت رفت که این مسابقه در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید. میلاد کمندانی در دقیقه ۴۰ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان, مهدی طارمی، علی علیپور و میلاد کمندانی ۱۱ بازیکنی بودند که در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان رفتند. در تیم نفت هم، علیرضا بیرانوند بعد از چند هفته درون دروازه تیمش قرار گرفت تا علیرضا منصوریان نشان بدهد از خطای او گذشته است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ این بازی را نسبت به تیم حریف هجومی‌تر شروع کردند و می‌توانستند در همان دقیقه ششم توسط مهدی طارمی به گل برسند. سرخپوشان در دقیقه ۱۱ هم موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند ولی یکی از مهمترین موقعیت‌های این بازی برای پرسپولیس در دقیقه ۱۷ به دست آمد؛ جایی که علی علیپور با پشت سر گذاشتن مدافع نفت در حالت تک به تک با دروازه‌بان نفت قرار گرفت ولی بیرانوند این توپ را گرفت.

همچنین رامین رضائیان در دقیقه ۳۰ با یک ضربه سر می‌توانست دروازه نفت را باز کند که باز هم بیرانوند این موقعیت را از سرخپوشان گرفت تا نشان بدهد که بعد از بازگشت به ترکیب نفت، انگیزه زیادی برای اثبات خودش دارد. 

کانون حملات پرسپولیس روی دفاع راست تیم نفت متمرکز بود و بازیکنان این تیم در دقایق ۳۴ و ۳۸ هم توسط علی علیپور و رامین رضائیان صاحب فرصت شدند که این توپها راهی به دروازه پیدا نکرد. در نهایت فشار پرسپولیس در دقیقه ۴۰  جواب داد و روی توپ ارسالی فرشاد احمدزاده از سمت راست دفاع نفت، میلاد کمندانی گل نخست بازی را به ثمر رساند.

البته نفت می‌توانست در دقیقه ۴۲ با ضربه پیام صادقیان بازی را تساوی بکشاند که ضربه این بازیکن به تیرک دروازه سرخپوشان خورد تا بازی در این نیمه با همان یک گل به اتمام برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.