آخرین گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که باشگاه رم به سرمربی فرانسوی این تیم جهت پایان دادن به روند کسب نتایج ضعیف، ۹ روز مهلت داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از شکست خانگی ۲ بر صفر تیم فوتبال رم برابر آتالانتا که نتیجه‌ای غیرمنتظره بود و سبب فاصله گرفتن جالوروسی از صدر جدول رده‌بندی سری A شد، نشریات ایتالیایی شروع به گمانه‌زنی درباره آینده رودی گارسیا کرده‌اند.

در این بین نشریه کوریره دلواسپورت نوشته است که گارسیا در آستانه اخرج قرار دارد و باشگاه رم برای این مربی فرانسوی ضرب‌الاجلی ۹ روزه تعیین کرده است تا به سریال بازی‌های بدون برد تیمش پایان دهد.

باخت شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رم برابر آتالانتا اولین باخت خانگی قرمزپوشان پایتخت ایتالیا در این فصل سری A بود که فشار روانی موجود روی این تیم و گارسیا را به بعد از شکست ۶ بر یک برابر بارسلونا دوچندان کرد.

به نوشته کوریره ماندن یا نماندن گارسیا روی نیمکت تیم فوتبال رم به نتیجه‌ای بستگی دارد که او در بازی تیمش برابر باته‌بوریسوف بلاروس در آخرین دور از دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کسب کند. این بازی نهم دسامبر (۱۸ آذر) برگزار می‌شود و پیروزی در آن باعث صعود جالوروسی به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم دوم گروه E می‌شود.

کوریره با اعلام اینکه که جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم پیش از بازی تیمش برابر باته با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت خواهد کرد، مدعی شده است در صورت برکناری گارسیا، از میان کارلو آنچلوتی، چزاره پراندلی، لوچانو اسپالتی و والتر ماتزاری یکی جای او را خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.