همسر دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد از رفتار اخیر سران این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولاندا کاردونا، همسر ویکتور والدس سران باشگاه منچستریونایتد را به‌دلیل دعوت نکردن همسرش به ضیافت شام شب گذشته (یکشنبه) این باشگاه در مراسمی خیریه با عنوان «یونایتد برای یونیسف» مورد سرزنش قرار داد. 

او در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «اینکه همسر من برای مراسم «یونایتد برای یونیسف» دعوت نشد، آخرین چیزی است که شما از یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان می‌توانید انتظار داشته باشید. یک رویداد خیریه همیشه رویدادی خیریه است!»

والدس از زمانی که دستور لوئیز فن‌خال برای بازی در تیم زیر ۲۱ سال منچستریونایتد را قبول نکرد، مورد غضب این سرمربی هلندی قرار گرفت و حتی یک دقیقه هم تاکنون بازی نکرده است. در ادامه هم نام این بازیکن در لیست شیاطین سرخ برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا قرار نگرفت.

براساس گزارش‌های منتشر شده ویکتور والدس که تا پایان فصل جاری با منچستریونایتد قرارداد دارد، در تلاش برای فسخ قراردادش با این تیم انگلیسی و پیوستن به تیمی دیگر است. گفته می‌شود او می‌خواهد به اسپانیول اسپانیا ملحق شود.

والدس ۳۳ ساله که در پایان فصل ۱۴-۲۰۱۳ به ۱۲ فصل حضورش در نیوکمپ پایان داد، به همراه کاتالان‌ها ۶ بار قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و ۲۰ بار هم پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.