مربی تیم فوتبال صبا گفت: اگر ما بتوانیم در پایان فصل در رتبه چهارم یا پنجم قرار بگیریم نتیجه بسیار خوبی خواهد بود.

ژلکو میاچ مربی کروات تیم صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال صبا و همچنین عملکرد هموطنش در پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

فارس: ابتدا در مورد شرایط صبا و حضور این تیم در جایگاه سومی جدول صحبت کنید.

یکی از دلایلی که تیم توانسته نتایج خوبی کسب کند این بود که هر بخشی در باشگاه کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. در ابتدای فصل به دلیل اینکه دوران بدنسازی خوبی نداشتیم نتوانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم اما به مرور این موضوع برطرف شد و توانستیم به جایگاه خوبی دست یابیم.

فارس: شما سابقه همکاری علی دایی در پرسپولیس را هم داشتید نظرتان در این باره چیست؟

بله،‌ همکاری من از ۵ سال پیش و در پرسپولیس با علی دایی آغاز شد. سالی که توانستیم در جام حذفی قهرمان شویم پس از آن ۲ سال در راه‌آهن در کنار دایی بودم. تیمی که کیفیت خوبی داشت و نتایج بسیار خوبی هم به دست آوردیم. اما ۲ سال نتوانستم فعالیتی داشته باشم زیرا جراحی قلب کرده بودم و استراحت کردم. امیدوارم که همکاری ما ادامه داشته باشد چرا که علاوه بر همکاری ما دوستان بسیار صمیمی هم هستیم.

فارس: نحوه همکاری شما با دایی چگونه است؟

کادر فنی به دایی مشورت می‌دهند اما تصمیم گیرنده نهایی خود علی دایی است در مورد تاکتیک نفرات مختلف آنهایی که به کار بیشتری نیاز دارند مشورت‌هایی می‌کنیم اما تصمیم گیرنده نهایی در خصوص ترکیب علی دایی است.

فارس: به نظرتان صبا چه جایگاهی را می‌تواند کسب کند؟ می‌توان قهرمانی را برای این تیم متصور شد؟

باید واقع‌گرا باشیم اینکه صبا قهرمان شود دور از ذهن است. همین‌که ما هم اکنون در رتبه‌های بالای جدول قرار داریم نشان می‌دهد که عملکردمان عالی بوده است و بسیار خوشحال هستیم. اگر در پایان فصل در رده‌های چهارم یا پنجم قرار بگیریم نتیجه بسیار خوبی است.

فارس: صحبتی هم در مورد هموطنتان در پرسپولیس بکنید. نظرتان در مورد عملکرد سرخپوشان چیست؟

برانکو مربی بسیار خوبی است اما جایگاه کنونی پرسپولیس برازنده این تیم نیست. در یک سری از بازی‌ها داوری‌ها به ضرر این تیم بود و همین مشکلات هم باعث شد تیم نتیجه از دست بدهد در مجموع فکر می‌کنم برانکو خوب کار کرده است اما مشکلات داوری و بدشانسی گریبان‌گیر او شده است.

فارس: صحبت پایانی ...

جا دارد که از تمامی اعضای کادر فنی از جمله محمد دایی،‌ نادر قربانی،‌ بدنساز،‌ محمد رضا مهران‌پور، آنالیزور،‌ بهزاد غلامپور،‌ مربی دوازه‌بانان،‌ امیرحسین وثوق،‌ مترجمم و کادر پزشکی و تدارکاتی تیم تشکر کنم چرا که اگر تیمی نتیجه لازم را کسب می‌کند تلاش و همت همه افراد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.