دروازه‌بان ملی‌پوش نفت پس از چند هفته نیمکت‌نشینی به ترکیب اصلی تیمش بازگشت.

به گزارش ایسنا، تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی به مصاف هم می‌روند که تا این لحظه حدود ۲ تا ۳ هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی حاضر شده‌اند.

پیش از ورود بازیکنان تماشاگران و خبرنگاران به ورزشگاه، ماموران امنیتی به طور کامل آن‌ها را بازرسی کردند.

تیم نفت از حدود ساعت ۱۴:۰۵ برای گرم کردن وارد زمین شد که در هنگام حضور پیام صادقیان در داخل زمین، تماشاگران این بازیکن را تشویق کردند و صادقیان هم پس از دست تکان دادن برای هواداران با دروازه‌بان‌های پرسپولیس که در داخل زمین بودند، خوش و بش کرد

پس از چند هفته نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند از سوی علیرضا منصوریان، بالاخره این دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش به ترکیب نفت بازگشته است.

برای نفت علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیامک کوروشی، حمید بوحمدان، وحید امیری، پیام صادقیان، سعید لطفی، محمد دانشگر، آلویس نانگ، رضا علیاری و ایمان مبعلی به سرمربی‌گری علیرضا منصوریان به میدان می‌روند.

در سوی مقابل برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، سوشا مکانی، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، میلاد کمندانی، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، علی علیپور و محسن مسلمان را در ترکیب ابتدایی خود قرار داده است.

در این بازی محمدرضا اکبریان، رضا سخندان، حسن ظهیری و امید سعیدی‌فر قضاوت مسابقه را بر عهده دارند.

با توجه به اینکه لیدرهای باشگاه پرسپولیس برای زیارت به کربلای معلا رفته‌اند، تماشاگران به صورت متحد و یکپارچه بازیکن خاصی را تشویق نمی‌کنند.

مارکار آقاجانیان دستیار کارلوس کی‌روش هم قرار است امروز برای تماشای بازی نفت و پرسپولیس به ورزشگاه تختی بیاید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )