رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه این رشته نیازمند حمایت علی کفاشیان است، گفت: کمیته فوتسال باعث سرافرازی وحید شمسایی و باشگاه تاسیسات و انتخاب آنها به عنوان بهترین‌های آسیا شد!

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخاب وحید شمسایی و باشگاه تاسیسات دریایی به عنوان بهترین بازیکن و باشگاه فوتسال سال آسیا اظهار کرد: وحید شمسایی استحقاق این جایزه را داشت. او خیلی زحمت کشیده است و نسبت به سن و سالش حرفه‌ای کار می‌کند. بازیکنان دیگری هم داریم که با وحید رقابت می‌کنند ولی او از قبل هم پشتوانه و اعتبار خوبی در فوتسال دارد.

وی افزود: باشگاه تاسیسات هم کم نگذاشته است و همه جوره تیمش را حمایت کرده است. آنها خیلی حرفه‌ای کار می‌کنند و خودمان هم از این وضعیت حمایت می‌کنیم. ساختاری که در باشگاه تاسیسات ایجاد شده و همدلی و همصدایی مسئولان این باشگاه، نشان می‌دهد که مجموعه به خوبی مدیریت می‌شود.

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سئوال که «آیا قبول دارید شمسایی و تاسیسات با این انتخاب باعث سرافرازی کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال شده‌اند؟» گفت: اتفاقا برعکس است. کمیته فوتسال باعث سرافرازی وحید شمسایی شد! ما اگر این لیگ را درست نمی‌کردیم، که تیمی مثل تاسیسات رشد نمی‌کرد. ما رقیبانی برای شمسایی درست کردیم که با حضور آنها سطح لیگ بالا برود.

افتخاری ادامه داد: همچنین حمایت‌های ما از وحید باعث افزایش روحیه و دلگرمی وی شد و او هم راهش را به خوبی ادامه داد!

وی خاطرنشان کرد: آیا اگر لیگ ما نامنظم برگزار می‌شد، تیمی مثل تاسیسات موفق می‌بود؟ ما در لیگ رقابت سالمی ایجاد کردیم و همه تیم‌ها را به یک چشم دیدیم تا از تیم خاصی حمایت نشود. الان تیم‌ها احساس آرامش کرده‌اند و می‌دانند اگر نتیجه‌ای هم نگیرند، این به ضعف خودشان بر می‌گردد نه برنامه کمیته فوتسال!

رئیس کمیته فوتسال تصریح کرد: من هیچوقت نیامدم و بگویم که چه کارها کرده‌ام ولی در عمل مشاهده کردید که لیگ چقدر خوب شده است. تیم‌هایی که الان بالای جدول هستند، چند سال است که شکل گرفته‌اند و به کارشان ادامه داده‌اند. ما تیم‌ها را تشویق و حمایت کردیم که حالا لیگ به اینصورت منظم برگزار می‌شود.

افتخاری در پاسخ به این سئوال که «مگر در گذشته و دوران مدیران سابق چنین چیزی در لیگ وجود نداشته است؟» گفت: خیر؛ اگر هم بوده می‌دانید که چقدر تنش وجود داشته است. البته الان بعضی تیم‌ها هستند که پول ورودی خود را نمی‌پردازند و ما را اذیت می‌کنند ولی مطمئن باشید که سال بعد، لیگ قوی‌تری خواهیم داشت چون الان در لیگ دسته اول تیم‌هایی را داریم که حرفه‌ای سرمایه گذاری می‌کنیم.

وی همچنین درباره اینکه فوتسال با عناوینی که به دست آورده نیازمند توجه بیشتری از سوی فدراسیون فوتبال است، تاکید کرد: علی کفاشیان خودش مسئول فوتسال آسیا است ولی یه حمایت او نیاز داریم. من در این مدت یک تنه جلوی همه فشارها ایستادم و هیچ وقت کاری را به اسم خودم تمام نکردم!

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود این کمیته برای تامین هزینه و اقساط ساختمان تازه خریداری شده اقدام به افزایش تعداد تیم‌های لیگ دسته اول کرده است، گفت: باید بگویم که ما پول ساختمان جدید فوتسال را پرداخت کرده‌ایم و دیگر پولی نباید بدهیم. این ساختمان فقط ۱۵۰ میلیون تومان وام دارد که کفاشیان باز پرداخت آنرا تقبل کرده است.

افتخاری در پایان تاکید کرد: ما ورودی لیگ دسته اول را ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کردیم که همین الان خیلی از باشگاه‌ها گریه و زاری می‌کنند که این پول را ندارند و ما مجبور شدیم ورودی را به زیر ۱۰۰ میلیون کاهش بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.