بازیکن گسترش فولاد گفت: پس از حضور در برنامه ۹۰ تیم‌ها شناخت بهتری از من پیدا کردند و کمی کارم سخت‌تر شد.

داریوش شجاعیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی برتری گسترش فولاد مقابل سپاهان گفت: خداراشکر همه بچه‌ها پس از شکستی که هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان داشتیم طی یک هفته‌ای که گذشت توانستند از لحاظ روحی و روانی از سوی کادر فنی ریکاوری شده و از سوی دیگر در دیدار با سپاهان با جنگندگی و غیرت بالا توانستیم تمام دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کنیم تا به یک برد روحیه‌بخش برسیم.

وی ادامه داد: این بازی در نهایت یک بر صفر به سود گسترش به پایان رسید اما ما چند فرصت دیگر هم داشتیم و حیف شد که نتوانستیم با استفاده از آنها تفاضل گل‌مان را بهتر کنیم. با این حال باز هم خدا را شکر که توانستیم با کسب این سه امتیاز به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

شجاعیان در مورد عملکردش گفت: طی دو سه هفته اخیر یک مقدار روند نزولی داشتم که این موضوع هم نمی‌توان گفت به خاطر مسائل فنی بود. پس از حضور در برنامه ۹۰تیم‌ها شناخت بهتری از من پیدا کردند و کمی کارم سخت‌تر شد چراکه یارگیری فشرده‌تری نسبت به قبل از حضورم در برنامه ۹۰ در مسابقاتی که داشتیم از من انجام می‌شد و همین موضوع کارم را سخت کرده بود.

وی افزود: با همه این اوصاف در یک هفته‌ای که گذشت با صحبت‌هایی که با فراز کمالوند سرمربی گسترش داشتم خدا را شکر دوباره به همان روال اول فصل بازگشته و توانستم مقابل سپاهان یک بار دیگر همان داریوش اول فصل شوم.

هافبک گسترش در مورد اینکه مسائل حاشیه‌ای تا چه اندازه روی روندش طی هفته‌های اخیر تاثیرگذار بود، گفت: یک درصد فکر نکنید که از استقلال یا تیم دیگری به من پیشنهاد شده بود و هرچیزی هم بود فقط صحبت بود. اگر هم پیشنهاد رسمی باشد باید این پیشنهاد را به باشگاه بدهند چون بنده از ابتدای فصل به گسترش تعهد دادم و از روز اول به این تیم یا علی گفتم، نسبت به این تعهد تا روز آخر پایبند هستم. بنابراین فعلا در گسترش هستم و هرچه نظر آنها باشد را اجرا خواهم کرد. ضمن اینکه دیگر نمی‌خواهم در مورد تیم استقلال صحبت کنم چون در این هفته‌های اخیر بارها به من گفته‌اند که در مورد این تیم زیاد صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه کار کردن با کمالوند تا چه اندازه سخت است، گفت: پیشرفتم را مدیون کمالوند هستم و اگر او نبود شاید امروز داریوش شجاعیان هم نبود. خدا را شکر که به پست کمالوند خوردم چرا که او آنقدر جرات دارد که یک جوان را به زمین مسابقه می‌فرستد و زحمات زیادی را هم برای من کشیده است. شاید از لحاظ تاکتیکی کمی اجرا کردن دستورات او سخت باشد اما از لحاظ فنی هیچ مربی را مثل او ندیدم و هر بازیکنی باید زیر دست او کار کند تا متوجه حرف من بشود.

شجاعیان در مورد روند گسترش فولاد در فصل جاری گفت: با این روندی که داریم به فکر سهمیه آسیایی هم افتاده‌ایم و فکر نمی‌کنم برای ما دور از دسترس باشد. با غیرت تمرین می‌کنیم تا به هدفمان برسیم و دل مردم تبریز را هم شاد کنیم.

هافبک گسترش در مورد اینکه کمالوند گفته بود او فروشی نیست، یادآور شد: نظر کمالوند برای من مهم است. او بزرگ‌تر من است و زحمات زیادی را برای من کشیده است. من به حرفش گوش می‌دهم و هرجا که راضی باشد و هر کاری که بگوید انجام می‌دهم.

وی همچنین در مورد اینکه کمالوند در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان از او تعریف زیادی کرده بود، گفت: کمالوند یکی از مربیان باتجربه لیگ  است و من هم از تجربیات او به سود خودم استفاده می‌کنم تا ان‌شاءالله بتوانم بیشتر از حالا پیشرفت کنم. هرچند که سرمربی گسترش به من لطف دارد.

شجاعیان در مورد اینکه تا چه اندازه به حضور در تیم ملی فکر می‌کند، گفت: متاسفانه برای همراهی تیم امید چند ماهی را کم دارم اما عزمم را جزم کردم تا بتوانم نظر کی‌روش را جلب کنم. دعوت شدن به تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

وی در مورد اینکه آیا از کادر فنی تیم ملی کسی با او تماس نگرفته است، گفت: خیر اما امیدوارم با من هم تماس بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.