بازیکن تیم فوتبال صبا گفت: ما جایگاهمان را به راحتی به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم به راحتی آن را از دست بدهیم.

جلال‌الدین علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی ۲ بر یک صبا مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: برد بسیار خوبی بود و توانستیم اولین پیروزی خارج از خانه خود را کسب کنیم، به این ۳ امتیاز احتیاج داشتیم و توانستیم خود را در بالای جدول حفظ کنیم، ما می‌توانستیم در این دیدار با گل‌های بیشتری هم به برتری برسیم.

وی در مورد جایگاه صبا تصریح کرد: ما برای هر بازی برنامه خاص خودش را داریم، این جایگاه را به راحتی به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم به راحتی از دست بدهیم، تمام تلاش خود را می‌کنیم که در پایان فصل هم این رتبه را حفظ کنیم.

بازیکن صبا در مورد ۳ گلی که در این فصل به ثمر رسانده، خاطرنشان کرد: وقتی شرایط یک تیم آرام باشد همه بازیکنان نیز می‌توانند با آرامش کار خود را دنبال کنند و مثمرثمر باشند، عملکرد خوبم را مدیون تلاش سایر بازیکنان هستم و امیدوارم که این موضوع تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

علی محمدی در مورد اینکه آیا توقعات از او بالا نرفته، گفت: اینکه توقعات از من بالا برود خوب است چرا که باعث می‌شود من تلاشم را بیشتر کنم تا بتوانم توقعات را براورده کنم.

وی با اشاره به عملکرد خوب حامد لک، افزود: دروازه‌بان ما زحمت زیادی می‌کشد، در بازی‌هایی که فشار روی تیم بوده او این فشارها را تحمل کرده و باعث نتیجه‌گیری تیم هم شده است، در دیدار روز گذشته هم عکس‌العمل خوب او در دقایق پایانی باعث شد که اجازه ندهد بازی به تساوی برسد، به نظر من حق او رسیدن به تیم ملی است، البته نظر کی‌روش در این زمینه مهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.