رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، غلامرضا بهروان در این‌باره اظهار کرد: ضمن قدردانی از همکاری همه باشگاه‌های کشور در برگزاری هرچه بهتر مسابقات و با آرزوی توفیق بیشتر برای همه عزیزان اعم از باشگاه‌ها، مدیران، کادر فنی، بازیکنان، تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال، همانطور که مستحضرید برنامه سازمان لیگ در ابتدای فصل و قبل از شروع مسابقات در قالب دو تقویم پیشنهادی سالیانه برنامه ریزی شده بود و در اختیار تمام باشگاه‌ها برای ارائه پیشنهادات و نظرات در مورد برنامه فوق قرار داده بود و شرایط برای کلیه تیمها یکسان بوده است.

وی ادر ادامه گفت: تیم فولاد مبارکه سپاهان در ابتدای فصل طبق قرعه کشی بیشتر بازی‌های خود را میزبان بود و بر طبق منطق و قوانین باید در بازی‌های بعدی خود میهمان تیم‌هایی که میزبان آنها بوده است، باشد.

رئیس کمیته مسابقات گفت: سازمان لیگ تمام باشگاه‌ها را به یک دید می‌نگرد و برنامه بازی‌ها برای همه باشگاه‌ها یکسان است. همچنین قرعه کشی مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر به صورت رسمی و در حضور مدیران، مسئولان ورزشی و باشگاه‌ها و جلوی دید بیش از چند میلیون بیننده تلویزیونی که به صورت زنده از سیما شاهد این برنامه بودند صورت گرفته است.

این مقام مسئول افزود: ذکر این نکته ضروری است که همانطوریکه اگر باشگاهی در جریان یک فصل مسابقات پیاپی را با پیروزی پشت سر می‌گذارد و آن را حاصل درایت، مدیریت، برنامه ریزی و هنر کادر فنی و بازیکنان خود می‌داند، در مواقعی هم که تیمشان دچار عدم نتیجه گیری می‌شود هم باید همان پارامترها و برتری قدرت حریف را در نظر داشته باشند. بهتر است فرافکنی نکنیم و آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.