پیروزی رئال مادرید برابر ایبار از عناوین مهم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا هم پیگیری شد و در مهم‌ترین دیدار، رئال مادرید با دو گل ایبار را شکست داد.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی رئال مادرید برابر ایبار اختصاص دارد. رئال با گل‌های گرت بیل و کریستیانو رونالدو، سه امتیاز این بازی را کسب کرد. بیل از ماه آگوست گلزنی نکرده بود.

این نشریه به آسیب دیدگی دنی کارواخال در بازی شب گذشته رئال مادرید اشاره کرد. مدافع رئال مادرید نمی‌تواند در بازی آینده تیمش برابر کادیس به میدان برود.

استعفای نونو، سرمربی والنسیا از عناوین این نشریه است. سرمربی این تیم پس از شکست یک بر صفر برابر سویا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به بارسلونا اختصاص دارد. آبی‌اناری‌ها قدرتشان را به رخ جهان کشیدند، با چهار گل رئال سوسیداد را شکست دادند، در صدر جدول لالیگا قراردارند و بازی چشم‌نوازی به نمایش می‌گذارند.

این نشریه به اعلام شدن سه نامزد نهایی توپ طلا توسط فیفا اشاره کرده است. فیفا ساعت ۱۶:۳۰ امروز اسامی آنها را اعلام می‌کند.

سخنان نیمار درباره نامزدهای کسب توپ طلا از عناوین روزنامه است. مهاجم بارسلونا گفت: لیونل مسی، لوییس سوارس و من باید نامزدهای نهایی اروپا اعلام شویم.

این نشریه به سخنان سرخیو بوسکتس اشاره دارد. هافبک آبی‌اناری‌ها گفت: رابطه ما با لوییس انریکه خوب است.

این روزنامه به حرکت زشت دیگو کاستا اشاره کرد. در دیدار تیم‌های چلسی و تاتنهام، دیگو کاستا مهاجم آبی‌های لندن وقتی فهمید در ترکیب اصلی قرار ندارد، کاوری که بر تن داشت را به طرف نیمکت چلسی پرتاپ کرد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی رئال مادرید اختصاص دارد. پیروزی که از یک ضربه کرنر و یک ضربه پنالتی به دست آمد. سفیدپوشان بازی درخشانی ارائه ندادند. خامس رودریگس اولین بازیکن تعویضی رئال مادرید بود.

نتایج هفته سیزدهم لالیگا از عناوین این نشریه است. ختافه دو بر صفر ویارئال را شکست داد و اتلتیک بیلبائو با سه گل برابر رایووایکانو پیروز شد.

این روزنامه به عمل موفقیت آمیز تیاگو مندس اشاره کرد. روز گذشته هافبک اتلتیکو مادرید جراحی شد و چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

قهرمانی نیکو رزبرگ، راننده آلمانی در مسابقات فرمول یک ابوظبی از عناوین این نشریه است. آخرین مسابقه فرمول یک سال، یک شنبه در امارات برگزار شد و رزبرگ به هفتمین مقام قهرمانی در این سال رسید.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به پیشنهاد رئال مادرید به نیمار اختصاص دارد. رئال با پرداخت ۱۹۰ میلیون یورو خواهان جذب هافبک بارسلونا بود که نیمار به آن پاسخ رد داد. بازیکن برزیلی می‌خواهد قراردادش را با بارسلونا تمدید کند.

این نشریه به استعفا نونو، سرمربی پیشین والنسیا اشاره کرد و از فرانک رایکارد به عنوان جانشینش نام برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.