سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مطرح شدن بحث کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نوعی فشار بی‌جا رو تیمش دانست.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص برد تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: ما تیم بزرگی را شکست دادیم. سپاهان از بازیکنان و کادر فنی توانایی برخوردار است و فصل گذشته هم قهرمان ایران شد. بازی بسیار سختی داشتیم ولی بازیکنان ما بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم فرصت‌های گلزنی داشتند اما خوشبختانه این ما بودیم که سه امتیاز را گرفتیم تا پیروزی در این مسابقه در جدول به ما کمک کند.

وی درمورد اینکه آیا گسترش امسال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست بیاورد، تأکید کرد: ما از اول دنبال کسب سهمیه نبودیم و هدف‌مان این بود که در جدول صاحب رتبه تک‌رقمی شویم. حالا هم کار خودمان را انجام می‌دهیم و بدمان نمی‌آید که سهمیه آسیا بگیریم. من معتقدم نباید بی‌جهت روی تیم فشار وارد کنیم.

سرمربی گسترش در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: گسترش ۷۰ درصد آن چیزی که من می‌خواهم، بازی می‌کند و معتقدم از این هم بهتر خواهیم شد. ما نیاز داریم که در نیم‌فصل دوم تقویت شویم و احتمالا یکی‌دو بازیکن جذب خواهیم کرد.

سرمربی گسترش در پایان درخصوص عملکرد شجاعیان در بازی با سپاهان گفت: ما شوک خوبی به این بازیکن دادیم و او توانست مثل بازی‌های ابتدایی لیگ برتر عملکرد خوبی در این بازی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.