سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان می‌گوید که در اردوی آینده این تیم در کیش به دنبال برگزاری بازی دوستانه با یک تیم شرق آسیایی یا آسیای مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد خاکپور در خصوص برگزاری جلسه صبح امروز (دوشنبه) با حبیب کاشانی اظهار داشت: برای دیدار با خانواده به آمریکا سفر کرده بودم و ساعت ۲ بامداد امروز به ایران برگشتم. با توجه به اینکه حبیب کاشانی عازم کربلا می‌شود، ساعت هفت صبح امروز همراه با هادی طباطبایی در دفتر آقای کاشانی حضور پیدا کردیم و آخرین هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری اردوی ترکیه و برنامه‌های پیش روی تیم امید صورت گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز در خصوص برگزاری اردوی بعدی تیم امید که در کیش خواهد بود، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و مقرر شد تا در زمان برگزاری این اردو با یکی از تیم‌های شرق آسیا یا آسیای مرکزی یک بازی دوستانه را برگزار کنیم تا در زمان کم باقی مانده تا بازی‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک، بازیکنان را محک جدی بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص زمان اعزام تیم به قطر گفت: سعی ما بر این است که با همکاری سازمان لیگ، تیم را زودتر به قطر اعزام کنیم تا در زمان باقی مانده تا شروع مسابقات یک بازی تدارکاتی را نیز مقابل ویتنام برگزار کنیم.

خاکپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه‌های تیم امید به واسطه جلسات اینچنینی که به صورت مستمر بین کادرفنی و مدیریت تیم برگزار شده تا به امروز طبق برنامه و کاملاً منظم پیش رفته است. امیدوارم که در زمان باقی مانده نیز همین روند ادامه داشته باشد و با آرامش تیم را آماده مسابقات نهایی کنیم.

سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: خوشبختانه سازمان لیگ، باشگاه‌ها و مربیان تیم‌ها همکاری خوبی با تیم امید داشتند و با برنامه‌ریزی خوب و در اختیار گذاشتن بازیکنان، کمک زیادی به تیم امید کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.