رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: اگر قابل بدانند برای انتخابات فدراسیون فوتبال که اسفندماه برگزار می‌شود کاندیدا می‌شوم.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: قرار است تمام مسائل مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال از جمله زمان قطعی آن، در مجمع ۵ دی ماه ارائه شده و پس از تصویب برای اجرایی شدن تثبیت شود. هر چند که طبق برنامه قبلی تاریخ ۱۵ دی برای برگزاری انتخابات به مجمع پیشنهاد خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام مراحل طبق آئین‌نامه پیش خواهد رفت و ۲ ماه مانده به زمان انتخابات هر نامزد باید از اعضای مجمع ۱۰ امضا برای تائید جمع کنند ضمن اینکه افرادی که در گذشته رئیس فدراسیون بودند نیاز به ۵ امضا دارند.

بهروان در پاسخ به این سؤال که آیا برای ریاست فدراسیون کاندیدا خواهد شد یا خیر، گفت: باید شرایط را بسنجم اما اگر قابل بدانند قصد دارم برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کنم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: در ورزش کشور ۵۱ فدراسیون اساسنامه مشترک دارند اما اساسنامه فدراسیون فوتبال مستقل و مجزا از آنهاست و به تصویب و تائید هیأت دولت رسیده است و تائیدیه فیفا را هم دارد. یعنی اساسنامه فدارسیون فوتبال با اساسنامه سایر فدراسیون‌ها متفاوت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.