نشریه گازتا اسپورت پس از شکست تلخ خانگی جالوروسی مقابل آتالانتا ۵ گزینه جانشینی گارسیا را در رم بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جالوروسی که هفته گذشته مقابل بارسلونا با ۶ گل تحقیر شده بود، زمزمه‌های اخراج رودی گارسیا از رم شنیده می‌شد اما او پیش از دیدار مقابل آتالانتا گفت: من کنار نمی‌کشم و برای پیروزی می‌جنگیم.شب گذشته گرگ‌ها مقابل آتالانتا در خانه با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند که منجر شد بار دیگر خبرهای اخراج او منتشر شود. مطبوعات ایتالیایی در این روزها درباره جانشین گارسیا در رم گزارشاتی داده‌اند.روزنامه گازتا اسپورت ۵ گزینه احتمالی برای جانشینی گارسیا را اعلام کرد که به شرح زیر است: 

والتر ماتزاری 

به نظر می‌رسد در حال حاضر سرمربی سابق ناپولی و اینترمیلان، گزینه خوبی برای جانشینی گارسیا باشد. پیش از این هم والتر ساباتینی مدیر ورزشی جالوروسی اعلام کرده بود که به مربی ۵۴ ساله علاقه دارد. در تابستان ۲۰۱۳  ساباتینی تلاش کرد تا ماتزاری را به خدمت بگیرد، اما مربی ایتالیایی اینتر را به رم ترجیح داد. 

مارچلو لیپی 

قهرمان جام جهانی شاید با برنامه‌هایی که رم دارد وسوسه شود و مدتی طولانی نیست که از میادین دور شده است.  او با اینترمیلان نایب قهرمان جام حذفی ایتالیا شده و با یوونتوس همه عناوین از جمله کالچو، جام باشگاه‌های اروپا، جام حذفی ایتالیا، سوپرکاپ اروپا، سوپر کاپ ایتالیا را بدست آورد و با تیم ملی فوتبال ایتالیا قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ در آلمان شد. لیپی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۳ نیز تیم گوانگ‌ژو اورگراند چین را به مقام قهرمانی رساند.

 

چزاره پراندلی 

یکی دیگر از مربیان سابق تیم ملی ایتالیا در جمع گزینه های رم است و پراندلی می‌تواند فردی باشد که جای گارسیا را می گیرد. در کارنامه وی سابقه مربیگری تیم‌های لچه، هلاس ورونا، ونیزیا، پارما، آ.اس‌رم، فیورنتینا و گالاتاسرای به چشم می‌خورد.

با کنار رفتن مارچلو لیپی از سمت سرمربی‌گری تیم ملی ایتالیا پس از جام جهانی ۲۰۱۰، فدراسیون فوتبال این کشور در این سال سکان هدایت این تیم را به چزاره پراندلی سپرد.

او تیم ملی ایتالیا را در مسابقات جام‌ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ به مقام نایب قهرمانی رساند. وی پس از حذف ایتالیا در مرحله گروهی جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۴ از سمت خود به عنوان سرمربی این تیم استعفا کرد.

پراندلی فقط ۱۴۷ روز سرمربی گالاتاسرای بود و پس از اخراجش به دنبال بازگشت به میادین بوده و رم می‌تواند گزینه خوبی باشد. پراندلی در تابستان ۲۰۰۴ سرمربی رم شده بود اما به دلیل بیماری همسرش مجبور به استعفا شد.

لوچانو اسپالتی 

 مربی ۵۶ ساله در پایتخت ایتالیا دوران موفقی را سپری کرد(از ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹) و دو قهرمانی کوپا ایتالیا و یک سوپر کاپ ایتالیا در کارنامه اش ثبت شد. پس از اخراج از زنیت، اسپالتی بیکار بوده و گزینه‌ خوبی برای اجرای برنامه‌های رم برای کسب موفقیت در ایتالیا و اروپاست.

فابیو کاپلو 

یکی دیگر از مربیان سابق رم که در شهر ابدی موفق بود کاپلو است که به تازگی به همکاری‌اش با فدارسیون فوتبال روسیه پایان داد. کاپلو با جالوروسی به اسکودتوی ۲۰۰۱ رسید و همان قهرمانی در رقابت برای تصاحب پست گارسیا به او امتیاز ویژه‌ای می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.