مهاجم برزیلی بارسلونا سه بازیکنی که امسال شایسته کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال هستند را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار در گفت‌و‌گو با شبکه اوگلوبو برزیل تأکید کرد که مثلث «MSN» بارسلونا، یعنی خودش، لیونل مسی و لوئیز سوارز کسانی هستند که باید به عنوان سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا در سال ۲۰۱۵ معرفی شوند و اینکه هر سه آنها شایستگی کسب این جایزه را دارند.

مراسم معرفی سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که حداقل دو مهاجم از مثلث هجومی بارسلونا جزو سه کاندیدای نهایی باشند. نیمار اما سه مهاجم بارسا را شایسته حضور در فهرست نهایی نامزدهای توپ طلا می‌داند.

بازیکن ۲۳ ساله کاتالان‌ها گفت: من فکر می‌کنم که حقم هست جزو کاندیداهای نهایی باشم چون دارم خوب بازی می‌کنم. با این حال خوشحال‌تر می‌شوم اگر که هر سه مهاجم بارسلونا در فهرست نهایی باشند. اگر به رکوردهایی که ما داریم می‌شکنیم و افتخاراتی که داریم کسب می‌کنیم، نگاه کنید می‌بینید که هر سه ما لیاقت کسب توپ طلا را داریم.

با وجود تأکید بر شایستگی‌اش جهت حضور در بین سه نامزد نهایی توپ طلا، نیمار ادعا کرد که او نه برای جوایز انفرادی بلکه برای کسب افتخارات تیمی تلاش می‌کند. او ادامه داد: من ترجیح می‌دهم که به همراه تیمم رقابت‌های مختلف را فتح و افتخارات تیمی کسب کنیم. من هرگز به خاطر اینکه بهترین بازیکن دنیا باشم و توپ طلا را ببریم، فوتبال بازی نکرده‌ام. همیشه اولین هدفم این بوده است که پیشرفتم تداوم داشته باشد و رکوردهایم را بشکنم.

نیمار در پایان گفت: بهترین بودن در دنیا، نتیجه مستقیم تلاش‌هایی است که انجام می‌دهید. اینکه امروز از من به عنوان یکی از نامزدها یاد می‌شود، نشانه‌ای واضح از کاری است که دارم انجام می‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.