سرمربی مستعفی والنسیا که پس از گذشت ۱۳ هفته از لالیگا دست از هدایت این تیم کشید، از یک و سال نیم حضورش در مستایا ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نونو اسپیریتو که پس از باخت یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) والنسیا در خانه سویا از سمت خود استعفا کرد، پس از این بازی به خبرنگاران گفت: واقعاً ناراحتم. من با والنسیا هویت پیدا کردم و ما به همراه هم فصل گذشته بهترین عملکرد را داشتیم و با جوان‌ترین تیم ۷۷ امتیاز گرفتیم و هر روز حضور من در این تیم یک افتخار بود.

اسپیریتوی ۴۱ ساله در پاسخ به این سؤال که آیا با بازیکنانش هم درباره تصمیم خود حرفی زده است یا خیر؟ اظهار داشت: خیر، با آنها صحبت نکرده‌ام. فقط مدیران باشگاه را در جریان گذاشته‌ام. بعد از بازی با رئیس (لی هون چان) و مالک باشگاه (پیتر لیم) صحبت کردم. می‌دانیم که شرایط تیم جالب نیست و می‌خواهم کاری را انجام دادم که به نفع باشگاه است. از بازیکنانم و لیم، کسانی که مرا حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

والنسیا در این فصل از رقابت‌های لالیگا از ۱۳ بازی خود تنها پنج پیروزی داشته و اکنون با ۱۹ امتیاز (۱۴ امتیاز فاصله با بارسلونای صدرنشین) در رده نهم جای گرفته است. این تیم هفته گذشته نیز در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به زنیت باخت و با سقوط به رده سوم، شانس خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی کاهش داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.