هواداران تیم فوتبال بایرن مونیخ با سرمربی محبوب اسپانیایی باواریایی‌‌ها شوخی کرده و به وی قرارداد جدید با بایرن را ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس بعد از آنکه در چند ماه گذشته بحث تمدید قرارداد پپ گواردیولا با بایرن، سوژه یک رسانه‌ها شد، گروهی از هواداران تیم مونیخی در این زمینه با مربی ۴۴ ساله شوخی کردند.

ماجرا از این قرار بود پپ که قرارداد ۳ ساله‌اش با بایرن در فصل جاری به اتمام می‌رسد و برخی از رسانه‌ها در مورد او خبر از حضورش در تیمی انگلیسی می‌دهند، روز گذشته به یک کلوپ هواداری بایرن دعوت شد.

در این مراسم هواداری که چهره خود را به بابا‌نوئل تغییر داده بود، در حضور گواردیولا و مقابل گروهی از هواداران اظهار داشت: این برگه قرارداد جدید پپ با بایرن است. پپ عزیز، فقط کافیست در متن قرارداد رقم دستمزد مد نظرت را بنویسی و پای ورقه را امضا کنی!

در این حال پپ که لبخند بر لب داشت و متوجه علاقه زیاد مونیخی‌ها به خود شده بود، در پاسخ گفت: مونیخ شهر فوق‌العاده‌ای است. من آن را دوست دارم. خیلی هم راضی هستم. خانواده‌ام هم راضی و خرسند هستند.

وی وقتی با سئوالات مکرر هواداران برای تمدید قراردادش مواجه شد، در مورد این که آیا عاقبت قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه، پاسخ داد: بله. عاملی که گفتم، می‌تواند دلیل خوبی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.