سرمربی تیم فوتبال والنسیا درحالی که برابر سویا شکست خورد، رسما از سرمربیگری تیمش کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نونو اسپریتو سرمربی والنسیا دیشب (یکشنبه) پس از کسب نتبجه صفر بر یک در برابر سویا از مقامش استعفا کرد. والنسیا در آخرین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگا در برابر سویا تن به این شکست داد.

نونو اسپریتو درحالی که در نشست خبری پس از بازی این خبر را اعلام کرد، افزود از ترک والنسیا ناراحت است، اما در برابر هواداران تیم گفت این تیم جوان اسپانیایی باید تلاش زیادی بکند تا سرآمد بزرگان اروپا شود.

تیم او در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و از ۱۳ بازی تنها ۱۹ امتیاز به دست آورده و در چند هفته اخیر هواداران والنسیا هر بار در بازی‌ها خواستار اخراج سرمربی تیمشان می شدند.

والنسیا در بازی دیشب ۹ نفره نتیجه را واگذار کرد و درمکان نهم لالیگا جای گرفت.

سرمربی ۴۱ ساله والنسیا که فصل پیش تیمش در مکان چهارم چای گرفت، در برابر خبرنگاران ورزشی گفت از هواداران می‌خواهم به حمایت جوان‌ترین تیم لالیگا ادامه دهند. نونو که از عملکرد فصل پیش خود دفاع می کرد ‌گفت: فصل قبل عملکرد خوبی داشتیم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آوریم.

این سرمربی پرتغالی در عین حال از انسجام و هماهنگی تیم تعریف کرد و گفت از ترک تیمش خیلی غمگین است. وی افزود: فردا اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.