سرمربی آرسنال پس از تساوی مقابل نورویچ تاکید کرد در آسیب دیدگی بازیکن تیمش تقصیری نداشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، به نظر می‌رسد نتایج بد آرسنال در لیگ برتر انگلیس ادامه دارد. این تیم هفته قبل برابر وست برومویچ تن به شکست داد و الان برابر نورویچ سیتی با تساوی یک بر یک متوقف شد تا فاصله‌اش با صدر جدول رده بندی زیاد شود.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: نورویچ تیم بسیار آماده‌ای نشان داد. بازیکنان این تیم با جنب و جوش بسیار بالایی بازی کردند. آنها در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتند و اجازه خودنمایی به بازیکنان ما ندادند. باید اعتراف کنم آرسنال خسته بود و مثل قبل آماده نشان نداد. در کارهای هجومی بسیار بد بودیم و همین هم باعث شد تا دو امتیاز حساس دیگر را از دست بدهیم.

او ادامه داد: در سه بازی اخیر تنها دو امتیاز گرفتیم و این واقعا ناامید کننده است اما بر این باور هستم که فرصت جبران وجود دارد. نباید بیش از این امتیاز از دست بدهیم و در دیدارهای آینده جبران کنیم.

بدون شک تلخ‌تر از تساوی آرسنال برابر نورویچ سیتی، خبر آسیب دیدگی الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی این تیم لندنی است که در فصل جاری از آمادگی بسیار زیادی برخوردار بوده است. ونگر درباره آسیب دیدگی سانچس نیز گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم این آسیب دیدگی اشتباه من نیست. بدون شک از بازی دادن به سانچس پشیمان نیستم. بازیکنان دوست دارند به بازی کردن ادامه دهند و اگر مشکلی وجود داشته باشد، درخواست استراحت می‌دهند. نباید رسانه‌ها در این زمینه به جنجال و حاشیه‌سازی بپردارند.

او ادامه داد: قبل بازی به سانچس پیشنهاد دادم بازی نکند و استراحت کند اما خودش دوست داشت در ترکیب اصلی به میدان برود و تاکید کرد هیچ مشکلی هم ندارد. آسیب دیدگی سانچس خبر بسیار بدی برای ما بود. او با حرکات انفجاری خود، بارها خط دفاعی حریف را به هم زد. امیدوارم آسیب دیدگی او جدی نباشد و به زودی آماده بازی کردن شود.

ونگر در پایان سخنانش درباره آسیب دیدگی سانتی کاسورلا و لورن کوشیلنی هم گفت: کاسورلا از ناحیه زانو آسیب دیده است و نمی‌دانم آیا این آسیب دیدگی جدی است یا نه اما درباره کوشیلنی باید بگویم از ناحیه ران آسیب دیده است.

توپچی ها لندن با این تساوی، ۲۷ امتیازی شدند و در همان رده چهارم جدول رده بندی باقی ماندند اما همچنان با صدر جدول دو امتیاز فاصله دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.