سرمربی دورتموند از پیروزی برابر سوانزی بسیار خوشحال است و تاکید کرد به شاگردانش افتخار می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از sport۳۶۰، نتایج خوب و امیدوار کننده لیورپول با یورگن کلوپ ادامه دارد. قرمزپوشان در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس میزان سوانزی بودند و در نهایت موفق شدند با گل جیمز میلنر که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردند.

کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود. باد به شدت می‌وزید که روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته بود. بازی کردن در چنین شرایطی بسیار سخت بود. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این پیکار را به دست آوریم. کسب پیروزی برای ما مهم بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: سوانزی در خط دفاعی شب بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشت. هرچند این تیم در دیدارهای قبلی مشکلات زیادی داشت اما در این دیدار کاملا آماده نشان داد. به شاگردانم افتخار می‌کنم. آنها در دیدار امشب به آنچه که می‌خواستند رسیدند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

خبرهای زیادی درباره علاقه یورگن کلوپ برای جذب بازیکن از تیم سابقش دورتموند به گوش می‌رسد. این مربی آلمانی در این‌باره نیز گفت: لیورپول برای فعالیت در فصل جابه‌جایی شانسی برای رقابت با تیم‌هایی چون منچسترسیتی ندارد. آنها توان بسیار بالایی در جذب بازیکن دارند و طبیعی است که هر بازیکنی را دوست داشته باشند، جذب می‌کنند. با باشگاه دورتموند و بازیکنان این تیم رابطه بسیار خوبی دارم و این احتمال وجود دارد که یک بازیکن از این تیم جذب کنیم اما الان باید تاکید کنم با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده‌ایم.

لیورپول با این پیروزی، ۲۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد و الان با منچسترسیتی صدرنشین تنها ۶ امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.