سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی تیمش برابر ایبار تاکید کرد به آینده امیدوار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، رئال مادرید بعد از دو شکست پیاپی که برابر سویا و بارسلونا داشت توانست با پیروزی برابر ایبار نفس راحتی بکشد.

کهکشانی‌ها در هفته دوازدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی ایبار به میدان رفتند و موفق شدند با دو گلی که گرت بیل و کریستیانو رونالدو به ثمر رساندند، سه امتیاز این بازی را به دست آورند اما در همان رده سوم جدول رده بندی باقی ماندند تا همچنان اختلاف آنها با بارسلونا، ۶ امتیاز باشد.

رافائل بنیتس در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالم که چنین پیروزی را به دست آوردیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. رئال مادرید در فصل جاری مشکلات زیادی داشته است. آسیب دیدگی ستاره‌های تیم، یکی از جدی‌ترین مشکلات ما بوده است. درست است که ۶ امتیاز با صدر جدول رده بندی اختلاف داریم اما به آینده امیدوار هستم.

او ادامه داد: هنوز زود است درباره عنوان قهرمانی سخن به میان آوریم. رئال مادرید تیمی بزرگ است و بازیکنان بااستعداد و بزرگ زیادی در اختیار دارد. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. اطمینان دارم که می‌توانیم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. در هر دیداری نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. هدف بازیکنان رئال قهرمانی است و می‌خواهیم به این هدف برسیم.

بنیتس در پایان سخنانش هم گفت: سه امتیاز دیدار برابر ایبار برای ما حیاتی بود چرا که باید از زیر فشاری که تحمل می‌کردیم، خارج شویم. رئال مادرید بازی به بازی بهتر خواهد شد و بعد از روزهای سختی که پشت سر گذاشت، می‌خواهد آرام آرام به روزهای خوبش برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.