با پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال ایران، جزیره کیش برای میزبانی از مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌با پیشنهاد علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه آینده هیأت رئیسه این کنفدراسیون، جزیره کیش برای میزبانی از مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

کفاشیان در این زمینه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: صحبت‌هایی را در این خصوص انجام داده‌ام که این مراسم را به میزبانی کیش در ایران برگزار کنیم. این پیشنهاد برای سال آینده انجام شده است و حتی درخواست داده‌ام تا گروهی برای بازدید از کیش به ایران بیایند تا بتوانیم پس از تأیید آنها مراسم برترین‌های سال آسیا در سال ۲۰۱۶ را در این جزیره زیبا برگزار کنیم. در هر صورت اگر این گروه کیش را تأیید کند به طور حتم سال آینده مراسم برترین‌های سال آسیا در کیش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است به همین منظور در جلسه بعدی هیأت رئیسه AFC این موضوع را به صورت جدی مطرح کنم تا یک گروه برای بازدید به کیش بیایند و اگر این موضوع مصوب شد، مراسم انتخاب برترین‌های سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ در جزیره کیش برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.