برترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۵ گفت: از انتخابم به عنوان برترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۵ خوشحال نیستم، چون حق تک تک بازیکنان تأسیسات دریایی بود.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۵ و همچنین انتخاب تیم فوتسال تأسیسات دریایی به عنوان برترین تیم باشگاهی این قاره گفت: انتخاب من به عنوان برترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۵ لطف خدا بود، اما از این انتخاب خوشحال نیستم، چون حق تک تک بازیکنان تأسیسات دریایی بود. من انتخاب تیم تأسیسات دریایی را به عنوان برترین تیم باشگاهی آسیا به تک تک شاگردانم در این تیم و مسئولان باشگاه به ویژه منوچهری مدیرعامل آن تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «در شش باری که به عنوان برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شدید، موفقیت در کدام دوره بیشتر برای شما خوشحال‌کننده بود؟»، تصریح کرد: من در این دوره به اندازه اولین باری که انتخاب شدم یا اینکه در سال ۲۰۰۷ یا حتی ۲۰۰۸ انتخاب شدم، خوشحال نشدم. در این دوره شاگردانم در تیم تأسیسات برای قهرمانی تیم در آسیا زحمات زیادی کشیدند و دوست داشتم آنها برترین شوند.

برترین بازیکن فوتسال آسیا در پاسخ به این پرسش که «آیا برای انتخاب مجدد در سال ۲۰۱۶ هم انگیزه دارید؟»، تأکید کرد: در حال حاضر مصدوم هستم، اما اگر مصدومیتم برطرف شود برای آنکه در سال ۲۰۱۶ برترین بازیکن آسیا شوم هم می‌جنگم و انگیزه دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.