سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازی با سپاهان تولد گسترش فولاد بود چون ما خود را به جمع بزرگان لیگ برتر در جدول لیگ رساندیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های گسترش فولاد و سپاهان، اظهار داشت: بازی پر برخورد و فیزیکی بود اما از هر نظر مستحق پیروزی بودیم، من این برد را به همه عوامل باشگاه و همچنین هواداران که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده و از ما حمایت کردند تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما در این بازی ۲ موقعیت گلزنی دیگر هم داشتیم که متأسفانه از دست دادیم، علاوه بر تمام نکات فنی و تاکتیکی که این دیدار داشت باید بگویم این بازی توانست یک داور خوب را به فوتبال ایران معرفی کند. من در تمام عمر مربیگری‌ام چنین داوری را ندیده بودم که تسلط کامل به بازی و قضاوت آن داشته باشد، از نظر من حاج‌ملک آینده داوری فوتبال ایران است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: به کمیته داوران پیشنهاد می‌کنم در بازی‌های سخت استقلال و پرسپولیس از این داور استفاده کنند چون توانایی چنین قضاوت‌هایی را دارد.

کمالوند تأکید کرد: بازی با سپاهان تولد گسترش فولاد بود چون ما خود را به جمع بزرگان لیگ برتر در جدول لیگ رساندیم. از امروز همه نگاه دیگری به تیم ما خواهند داشت چون سپاهانی را شکست دادیم که مدعی قهرمانی است و برای اولین بار توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در بین ۲ نیمه به بازیکنانم تأکید کردم بازی تدافعی‌تری مقابل سپاهان انجام دهند چون تیم ما در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشته و سخت گل می‌خورد. مطمئن باشید در نیم فصل دوم گسترش فولاد متفاوتی را خواهید دید و در نیم فصل هم تیم ما فراتر از هدف‌گذاری که داشته پیش می‌رود. امروز چون هواداران از بازی ما مقابل سپاهان استقبال کردند بازیکنانمان انگیزه به مراتب بیشتری داشتند، من از هواداران می‌خواهم هیچکدام از تیم‌های آذربایجانی را تنها نگذارند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص اینکه بازیکنان و به ویژه مهاجمان گسترش فولاد موقعیت گلزنی زیادی را از دست می‌دهد، گفت: در مجموع در فوتبال ایران بازیکن گلزن کم داریم، من فکر می‌کنم گل زدن بودن یک موضوع ژنتیکی است؛ باید بگویم که اگر رتبه ما در جدول ۳ یا ۴ پله بالاتر رود نیاز به جذب بازیکنان جدید خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.