سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید هیچ وقت نگفته که تیمش قهرمان می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی پس از پیروزی تیمش برابر راه‌آهن در نشست خبری اظهار کرد: امروز یک بازی بسیار سخت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. تیم حریف با تمام وجود مقابل ما بازی کرد. آن‌ها بسیار سخت‌کوش و خوب بودند. خوشبختانه توانستیم از معدود موقعیت‌هایی که به دست آمد نهایت استفاده را ببریم و سه امتیاز باارزش را بگیریم. هر دو تیم برای سه امتیاز به مسابقه آمده بودند آن‌ها می‌خواستند با کسب سه امتیاز از انتهای جدول فاصله بگیرند و ما هم می‌خواستیم از کورس مدعیان عقب نمانیم. خوشبختانه برنده این جنگ تیم ما بود.

او در پاسخ به سوالی درباره مسائل داوری هم گفت: امروز داور جوانی قضاوت بازی ما را بر عهده داشت. باید اجازه دهیم داوران جوان کارشان را انجام دهند. در کنار خط کارهایی نکنیم که آن‌ها دچار استرس شوند. من هم با اعتراض نکردنم به داور کمک می‌کردم. روی صحنه‌ای هم که در اواسط نیمه دوم اتفاق افتاد باید بازبینی شود و بعد اظهار نظر کنیم. داور به صحنه نزدیک بود و من از صحنه دور بودم. اینکه درون زمین بازیکنان فریاد می‌زنند و می‌گویند پنالتی شده امری طبیعی است. در کل ما باید با داور همراهی کنیم تا ان‌شاءالله اتفاقی برای داوران جوان ما رخ ندهد.

ویسی در ادامه درباره اینکه آیا در نیم فصل تیمش را تقویت می‌کند یا خیر گفت: نیم فصل را برای اینگونه کارها گذاشته‌اند. باید نقاط قوت تیم‌مان را بیشتر تقویت کنیم و نقاط ضعف‌مان را هم بپوشانیم. ما در هر بازی پیروز می‌شویم و انرژی‌مان را فقط برای همان بازی می‌گذاریم تا ان‌شاءالله در آینده تیم خوبی داشته باشیم. امیدواریم که جزو ۵ تیم اول باشیم.

او افزود: روز گذشته یکی از خبرنگاران به نقل از من نوشته بود که ما قهرمان خواهیم شد. باید بگویم هرگز چنین حرفی را نزده‌ام و هیچ وقت هم چنین صحبتی را مطرح نمی‌کنم چون تا روز آخر نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد. ما تمام تلاش‌مان این است که جزو نیمه بالای جدول باشیم. اگر هم سهمیه بگیریم من واقعا خوشحال می‌شوم. اگر اتفاقات طور دیگری به سود تیم ما رقم بخورد بیشتر خوشحال می‌شوم اما اینکه یک مربی از الان از قهرمانی صحبت کند درست نیست و من هم چنین صحبتی را مطرح نکردم.

ویسی در پایان درباره حضور مربیان تیم ملی در تمرین‌های تیمش هم گفت: حضور مربیان تیم ملی در تمرین‌های تیم خیلی خوب است. این کار باعث می‌شود تمرکز تیمی ما بیشتر شود و بازیکنان هم باانگیزه کار کنند. بازیکنان هم خود را بزرگ می‌بینند و تاثیرات مثبتی در تیم‌ها دارند. من از مربیان تیم ملی تشکر می‌کنم که به تمرین تیم‌ها می‌آیند. باید بگویم تیم ما هم لیاقت این را دارد که یکی دو بازیکن جوان در تیم ملی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.